Lezárult Aesop luxus szépségápolási márka L’Oréal általi felvásárlása
A L’Oréal kozmetikai cégóriás bejelentette, hogy lezárta az Aesop luxus szépségápolási márka felvásárlását.
A L’Oréal Groupe vezérigazgatója, Nicolas Hieronimus nyilatkozatában elmondta:
– Az Aesop márka a nagyvilágiasság, a hedonizmus és a luxus egyedülálló kombinációjával állja a versenyt napjaink feltörekvő márkáival szemben.
A márka a Kínában és máshol jelentkező hatalmas növekedési potenciál felszabadításával a márka különlegességére és értékeire kíván építeni.
A 2,53 milliárd dollár (2,32 milliárd euró) értékű akvizíciós üzletről először idén áprilisban érkezett bejelentés.
Michael O’Keeffe, az Aesop vezérigazgatója szerint a L’Oréal a „legjobb partner” ahhoz, hogy a márka szintet léphessen. Úgy véli, hogy a L’Oréal támogatása és szakértelme segíteni fogja az ausztrál vállalatot a növekedésben, az innovációban és abban, hogy még több embert érjen el világszerte.
A brazil Natura & Co leányvállalata, az Aesop a cégcsoport egyik legjövedelmezőbb üzletága. Közel 400 üzletet működtet, és 2022-ben 537 millió dolláros (492,7 millió euró) árbevételt ért el, ami 21%-os növekedést jelentett az egy évvel korábbihoz képest (változatlan árfolyamon számolva).
Kapcsolódó cikkeink
Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Szép bőrre hangolva
Az arcápolási piac lendületét sem az inflációs környezet, sem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >