Lezárult Aesop luxus szépségápolási márka L’Oréal általi felvásárlása

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 09. 05. 09:23

A L’Oréal kozmetikai cégóriás bejelentette, hogy lezárta az Aesop luxus szépségápolási márka felvásárlását.

A L’Oréal Groupe vezérigazgatója, Nicolas Hieronimus nyilatkozatában elmondta:

– Az Aesop márka a nagyvilágiasság, a hedonizmus és a luxus egyedülálló kombinációjával állja a versenyt napjaink feltörekvő márkáival szemben.

A márka a Kínában és máshol jelentkező hatalmas növekedési potenciál felszabadításával a márka különlegességére és értékeire kíván építeni.

A 2,53 milliárd dollár (2,32 milliárd euró) értékű akvizíciós üzletről először idén áprilisban érkezett bejelentés.

Michael O’Keeffe, az Aesop vezérigazgatója szerint a L’Oréal a „legjobb partner” ahhoz, hogy a márka szintet léphessen. Úgy véli, hogy a L’Oréal támogatása és szakértelme segíteni fogja az ausztrál vállalatot a növekedésben, az innovációban és abban, hogy még több embert érjen el világszerte.

A brazil Natura & Co leányvállalata, az Aesop a cégcsoport egyik legjövedelmezőbb üzletága. Közel 400 üzletet működtet, és 2022-ben 537 millió dolláros (492,7 millió euró) árbevételt ért el, ami 21%-os növekedést jelentett az egy évvel korábbihoz képest (változatlan árfolyamon számolva).

ESM

Kapcsolódó cikkeink