Lezárult Aesop luxus szépségápolási márka L’Oréal általi felvásárlása
A L’Oréal kozmetikai cégóriás bejelentette, hogy lezárta az Aesop luxus szépségápolási márka felvásárlását.
A L’Oréal Groupe vezérigazgatója, Nicolas Hieronimus nyilatkozatában elmondta:
– Az Aesop márka a nagyvilágiasság, a hedonizmus és a luxus egyedülálló kombinációjával állja a versenyt napjaink feltörekvő márkáival szemben.
A márka a Kínában és máshol jelentkező hatalmas növekedési potenciál felszabadításával a márka különlegességére és értékeire kíván építeni.
A 2,53 milliárd dollár (2,32 milliárd euró) értékű akvizíciós üzletről először idén áprilisban érkezett bejelentés.
Michael O’Keeffe, az Aesop vezérigazgatója szerint a L’Oréal a „legjobb partner” ahhoz, hogy a márka szintet léphessen. Úgy véli, hogy a L’Oréal támogatása és szakértelme segíteni fogja az ausztrál vállalatot a növekedésben, az innovációban és abban, hogy még több embert érjen el világszerte.
A brazil Natura & Co leányvállalata, az Aesop a cégcsoport egyik legjövedelmezőbb üzletága. Közel 400 üzletet működtet, és 2022-ben 537 millió dolláros (492,7 millió euró) árbevételt ért el, ami 21%-os növekedést jelentett az egy évvel korábbihoz képest (változatlan árfolyamon számolva).
Kapcsolódó cikkeink
Dél-Korea a világ hatodik dermokozmetikai piaca
A piaci versenybe „concept-dermo”, a „dermo-inspirált” és a gyógyszertári, ún.…
Tovább olvasom >AI a szépségiparban: A L’Oréal bionyomtatott bőrrel, GenAI tartalomlaborral és AI asszisztenssel hozza el a jövőt
A Viva Tech-en egy figyelemre méltó bionyomtatott bőrtechnológiát mutatott be…
Tovább olvasom >Üzlet az üzletben: hajápolás- és sminkszekciót indított az eMAG
Az eMAG Magyarország új Hajápolás és smink szekciót indított útjára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >