Lezárult Aesop luxus szépségápolási márka L’Oréal általi felvásárlása
A L’Oréal kozmetikai cégóriás bejelentette, hogy lezárta az Aesop luxus szépségápolási márka felvásárlását.
A L’Oréal Groupe vezérigazgatója, Nicolas Hieronimus nyilatkozatában elmondta:
– Az Aesop márka a nagyvilágiasság, a hedonizmus és a luxus egyedülálló kombinációjával állja a versenyt napjaink feltörekvő márkáival szemben.
A márka a Kínában és máshol jelentkező hatalmas növekedési potenciál felszabadításával a márka különlegességére és értékeire kíván építeni.
A 2,53 milliárd dollár (2,32 milliárd euró) értékű akvizíciós üzletről először idén áprilisban érkezett bejelentés.
Michael O’Keeffe, az Aesop vezérigazgatója szerint a L’Oréal a „legjobb partner” ahhoz, hogy a márka szintet léphessen. Úgy véli, hogy a L’Oréal támogatása és szakértelme segíteni fogja az ausztrál vállalatot a növekedésben, az innovációban és abban, hogy még több embert érjen el világszerte.
A brazil Natura & Co leányvállalata, az Aesop a cégcsoport egyik legjövedelmezőbb üzletága. Közel 400 üzletet működtet, és 2022-ben 537 millió dolláros (492,7 millió euró) árbevételt ért el, ami 21%-os növekedést jelentett az egy évvel korábbihoz képest (változatlan árfolyamon számolva).
Kapcsolódó cikkeink
Eddigi története legnagyobb akvizíciójával erősíti cseh kiskereskedelmi jelenlétét az AutoWallis
Történetének eddigi legnagyobb felvásárlásával tovább erősíti meghatározó régiós szerepét az…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >