Lezárult a Márka újabb hatalmas beruházása
Harmadik gépsoruk március elsejei ünnepélyes átadásával a Márka Üdítő Kft. gyártókapacitása 180 millió palackra nőtt. Ezzel implementálásra került az „ultra-clean” technológia, azaz a tartósítószermentes üdítők palackozása, emellett a vállalatnál 100%-ban újrahasznosított PET alapanyagú palackokba történhet az üdítők csomagolása.
A beruházás összértéke 3,6 milliárd forint, ebből 1,8 milliárd forint vissza nem térítendő támogatást nyert a cég az NBT-program keretein belül. A sikeres pályázatnak köszönhetően logisztikai központjuk befejezése is közelebb került: az eredeti tervek szerint 2023-ra prognosztizálták, azonban a 15 ezer négyzetmétert felölelő, dokkolókkal és állványrendszerrel is bővített raktárbázisuk várhatóan ez év májusában kerül átadásra.
– Nagyon nagy köszönet partnereinknek, vevőinknek, akik lehetővé teszik, és hisznek bennünk és a termékeinkben, hogy a globalizált világban is fontos szerepet szánnak egy magyar vállalkozásnak – hangzott el Pécskövi Tibor tulajdonos-ügyvezető beszédében.
A fejlesztés folytatásaképpen 2022 második felében egy negyedik gépsort is telepítenek az üzembe, amely szintén az innovatív üdítőgyártást segíti elő. //
Kapcsolódó cikkeink
Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona
Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona Zrt. Mészáros…
Tovább olvasom >Megjelent az agrárágazati civil szervezeteket támogató pályázati felhívás
Az Agrárminisztérium 2024-ban is segítséget kíván nyújtani az agrárágazati civil…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >