Lezárult a Márka újabb hatalmas beruházása
Harmadik gépsoruk március elsejei ünnepélyes átadásával a Márka Üdítő Kft. gyártókapacitása 180 millió palackra nőtt. Ezzel implementálásra került az „ultra-clean” technológia, azaz a tartósítószermentes üdítők palackozása, emellett a vállalatnál 100%-ban újrahasznosított PET alapanyagú palackokba történhet az üdítők csomagolása.
A beruházás összértéke 3,6 milliárd forint, ebből 1,8 milliárd forint vissza nem térítendő támogatást nyert a cég az NBT-program keretein belül. A sikeres pályázatnak köszönhetően logisztikai központjuk befejezése is közelebb került: az eredeti tervek szerint 2023-ra prognosztizálták, azonban a 15 ezer négyzetmétert felölelő, dokkolókkal és állványrendszerrel is bővített raktárbázisuk várhatóan ez év májusában kerül átadásra.
– Nagyon nagy köszönet partnereinknek, vevőinknek, akik lehetővé teszik, és hisznek bennünk és a termékeinkben, hogy a globalizált világban is fontos szerepet szánnak egy magyar vállalkozásnak – hangzott el Pécskövi Tibor tulajdonos-ügyvezető beszédében.
A fejlesztés folytatásaképpen 2022 második felében egy negyedik gépsort is telepítenek az üzembe, amely szintén az innovatív üdítőgyártást segíti elő. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona
Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona Zrt. Mészáros…
Tovább olvasom >Megjelent az agrárágazati civil szervezeteket támogató pályázati felhívás
Az Agrárminisztérium 2024-ban is segítséget kíván nyújtani az agrárágazati civil…
Tovább olvasom >100 millió dollárból bővíti kávégyártó kapacitását a Nestlé Vietnámban
A beruházásból a vállalat a déli Đồng Nai tartományban működő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >