Lezárult a Cora üzletlánc Carrefour általi felvásárlása Romániában
Lezárult a Cora márka valamennyi romániai tevékenységének Carrefour általi felvásárlása.
Az ügylet keretében a Carrefour 10 hipermarketet és kilenc kényelmi boltot vesz át, és több mint 2000 Cora-dolgozót integrál saját szervezetébe Romániában – áll a kiskereskedő közleményében.
Az idén tavasszal bejelentett és a romániai versenytanács által októberben jóváhagyott tranzakció lezárultával a Louis Delhaize kivonul a romániai piacról.
A Carrefour Románia azt tervezi, hogy az év vége felé megkezdi a felvásárolt hipermarketek és kényelmi boltok arculatának átalakítását, amit reményei szerint 2024 végéig be is fejez.
A kiskereskedő hozzátette, hogy a hipermarketek a rebranding ideje alatt a lehető legnagyobb mértékben nyitva maradnak a vásárlók előtt, míg a kisboltok a Carrefour Express formátumra való átállás érdekében rövid időre bezárnak.
Emellett elindul a Cora devine Carrefour (Carrefour lesz a Corából) kampány, amely a fogyasztók figyelmét az új ajánlatokra és előnyökre hivatott felhívni.
A Cora felvásárlásával a Carrefour hálózatában működő üzletek száma már a 430-at is meghaladja Romániában – közölte a kiskereskedő.
A Carrefour ez év júliusában megállapodást kötött a Louis Delhaize csoporttal a franciaországi Cora és Match láncok megvásárlásáról is.
Kapcsolódó cikkeink
Vegyes eredmények a Carrefournál
A francia kereskedő 2025 első felében veszteségeket kellett, hogy elkönyveljen…
Tovább olvasom >Júliusban 7,84 százalékra gyorsult az éves infláció Romániában
Júliusban 7,84 százalékra gyorsult az éves infláció Romániában – közölte…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztusban jelentősen javult a lakosság gazdasági közérzete a Századvég szerint
A Századvég Konjunktúrakutató Zrt. 2025. augusztusi felmérése alapján a lakosság…
Tovább olvasom >Magyar szakember az idei ICCO Global Awards zsűrijében
Szabó Judit, a hazai McDonald’s vállalati kommunikációs és fenntarthatósági vezetője…
Tovább olvasom >Szelektíven gyűjteni felelősség – Ne hagyjuk ki az italos kartont sem!
A környezet védelme közös ügyünk. Ennek egyik legegyszerűbb, mégis rendkívül…
Tovább olvasom >