Lezárult a Cora üzletlánc Carrefour általi felvásárlása Romániában
Lezárult a Cora márka valamennyi romániai tevékenységének Carrefour általi felvásárlása.
Az ügylet keretében a Carrefour 10 hipermarketet és kilenc kényelmi boltot vesz át, és több mint 2000 Cora-dolgozót integrál saját szervezetébe Romániában – áll a kiskereskedő közleményében.
Az idén tavasszal bejelentett és a romániai versenytanács által októberben jóváhagyott tranzakció lezárultával a Louis Delhaize kivonul a romániai piacról.
A Carrefour Románia azt tervezi, hogy az év vége felé megkezdi a felvásárolt hipermarketek és kényelmi boltok arculatának átalakítását, amit reményei szerint 2024 végéig be is fejez.
A kiskereskedő hozzátette, hogy a hipermarketek a rebranding ideje alatt a lehető legnagyobb mértékben nyitva maradnak a vásárlók előtt, míg a kisboltok a Carrefour Express formátumra való átállás érdekében rövid időre bezárnak.
Emellett elindul a Cora devine Carrefour (Carrefour lesz a Corából) kampány, amely a fogyasztók figyelmét az új ajánlatokra és előnyökre hivatott felhívni.
A Cora felvásárlásával a Carrefour hálózatában működő üzletek száma már a 430-at is meghaladja Romániában – közölte a kiskereskedő.
A Carrefour ez év júliusában megállapodást kötött a Louis Delhaize csoporttal a franciaországi Cora és Match láncok megvásárlásáról is.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA
Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >