Letekeri a fényerőt üzleteiben a Waitrose, a Morrisons és a Co-op az energiaköltségek csökkentése érdekében
A Waitrose, a Morrisons és a Co-op az emelkedő energiaköltségek csökkentése érdekében lejjebb tekerte a világítást üzleteiben.
A Daily Mail beszámolója szerint csak a brit szupermarketek a teljes villamosenergia-fogyasztás 3%-át használják.
A Waitrose a költségek emelkedése miatt hűtőszekrényei hatékonyságát 40%-kal növeli, és a Morrisonshoz hasonlóan redőnyökkel tervezi azokat ellátni a hideg levegő éjszaka során történő elillanását megakadályozandó.
Az Aldi átlátszó ajtókkal korszerűsíti hűtőszekrényeit azért, hogy az alacsony hőmérséklet megőrzésével spórolni tudjon. A diszkontlánc 2021-ben új és újonnan felújított üzleteiben hűtőajtókat szerelt fel alapfelszerelésként, ami az egyes üzletek energiafogyasztását mintegy 20%-kal csökkentette.
Emellett a Sainsbury’s üzleteiben napközben LED-es világítást használ, amelynek fényerejét intelligens érzékelők állítják be természetesen fényhez igazítva. A LED-es világítás használatával az áramfogyasztás 80%-kal csökkenthető.
Az év elején attól tartva, hogy energiaszámlája megduplázódik, a fagyasztottélelmiszer-kereskedő Iceland hűtést nem igénylő termékeket kezdett raktározni. További energiahatékonysági intézkedései között korszerűbb hűtőszekrényekbe, a raktári hűtőszekrényeken ajtók felszerelésébe, valamint napelemek telepítésébe invesztált az üzletekben és raktárakban.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >