Letekeri a fényerőt üzleteiben a Waitrose, a Morrisons és a Co-op az energiaköltségek csökkentése érdekében
A Waitrose, a Morrisons és a Co-op az emelkedő energiaköltségek csökkentése érdekében lejjebb tekerte a világítást üzleteiben.
A Daily Mail beszámolója szerint csak a brit szupermarketek a teljes villamosenergia-fogyasztás 3%-át használják.
A Waitrose a költségek emelkedése miatt hűtőszekrényei hatékonyságát 40%-kal növeli, és a Morrisonshoz hasonlóan redőnyökkel tervezi azokat ellátni a hideg levegő éjszaka során történő elillanását megakadályozandó.
Az Aldi átlátszó ajtókkal korszerűsíti hűtőszekrényeit azért, hogy az alacsony hőmérséklet megőrzésével spórolni tudjon. A diszkontlánc 2021-ben új és újonnan felújított üzleteiben hűtőajtókat szerelt fel alapfelszerelésként, ami az egyes üzletek energiafogyasztását mintegy 20%-kal csökkentette.
Emellett a Sainsbury’s üzleteiben napközben LED-es világítást használ, amelynek fényerejét intelligens érzékelők állítják be természetesen fényhez igazítva. A LED-es világítás használatával az áramfogyasztás 80%-kal csökkenthető.
Az év elején attól tartva, hogy energiaszámlája megduplázódik, a fagyasztottélelmiszer-kereskedő Iceland hűtést nem igénylő termékeket kezdett raktározni. További energiahatékonysági intézkedései között korszerűbb hűtőszekrényekbe, a raktári hűtőszekrényeken ajtók felszerelésébe, valamint napelemek telepítésébe invesztált az üzletekben és raktárakban.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >