Letekeri a fényerőt üzleteiben a Waitrose, a Morrisons és a Co-op az energiaköltségek csökkentése érdekében
A Waitrose, a Morrisons és a Co-op az emelkedő energiaköltségek csökkentése érdekében lejjebb tekerte a világítást üzleteiben.
A Daily Mail beszámolója szerint csak a brit szupermarketek a teljes villamosenergia-fogyasztás 3%-át használják.
A Waitrose a költségek emelkedése miatt hűtőszekrényei hatékonyságát 40%-kal növeli, és a Morrisonshoz hasonlóan redőnyökkel tervezi azokat ellátni a hideg levegő éjszaka során történő elillanását megakadályozandó.
Az Aldi átlátszó ajtókkal korszerűsíti hűtőszekrényeit azért, hogy az alacsony hőmérséklet megőrzésével spórolni tudjon. A diszkontlánc 2021-ben új és újonnan felújított üzleteiben hűtőajtókat szerelt fel alapfelszerelésként, ami az egyes üzletek energiafogyasztását mintegy 20%-kal csökkentette.
Emellett a Sainsbury’s üzleteiben napközben LED-es világítást használ, amelynek fényerejét intelligens érzékelők állítják be természetesen fényhez igazítva. A LED-es világítás használatával az áramfogyasztás 80%-kal csökkenthető.
Az év elején attól tartva, hogy energiaszámlája megduplázódik, a fagyasztottélelmiszer-kereskedő Iceland hűtést nem igénylő termékeket kezdett raktározni. További energiahatékonysági intézkedései között korszerűbb hűtőszekrényekbe, a raktári hűtőszekrényeken ajtók felszerelésébe, valamint napelemek telepítésébe invesztált az üzletekben és raktárakban.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >