Hadd lám, mit is ehetnél!
A kínai elektronikai óriáscég, a Baidu a helyi KFC-vel közösen mesterséges intelligencia alapú szoftvert hozott létre, amely a vendégek arca és arckifejezése alapján ajánl fogásokat. Az arcfelismerő rendszer beazonosítja a kamera elé állók korát, nemét, és arckifejezésüket elemezve próbál következtetni arra, mit érdemes kínálni nekik. Természetesen a rendszer – statisztikai adatokra építve – csak találgat, ám marketingszempontból a kezdeményezés így is érdekes lehet. A KFC az ázsiai országban szívesen próbálkozik más hasonló technikai újításokkal is, egyik sanghaji üzletükben például robot veszi fel a rendelést. //
Kapcsolódó cikkeink
Tartunk a humanoid robotoktól
A Bosch Tech Compass több mint 1000 magyar felnőtt megkérdezésével…
Tovább olvasom >Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódhat a fellendülés a budapesti szállodapiacon
Minden előzetes elemzői várakozást felülmúlt a kelet-közép-európai és ezen belül…
Tovább olvasom >Dinnyére sört?
Körképünkben kisüzemi főzdéket kérdeztünk a kraft sörök jelenlegi hazai piacáról…
Tovább olvasom >Továbbra is durvák a balatoni árak
A Balatonnál nyaralók idén sem számíthatnak olcsó étkezésre – különösen…
Tovább olvasom >