Hadd lám, mit is ehetnél!
A kínai elektronikai óriáscég, a Baidu a helyi KFC-vel közösen mesterséges intelligencia alapú szoftvert hozott létre, amely a vendégek arca és arckifejezése alapján ajánl fogásokat. Az arcfelismerő rendszer beazonosítja a kamera elé állók korát, nemét, és arckifejezésüket elemezve próbál következtetni arra, mit érdemes kínálni nekik. Természetesen a rendszer – statisztikai adatokra építve – csak találgat, ám marketingszempontból a kezdeményezés így is érdekes lehet. A KFC az ázsiai országban szívesen próbálkozik más hasonló technikai újításokkal is, egyik sanghaji üzletükben például robot veszi fel a rendelést. //
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával mérsékelné a áruveszteséget az Edeka Paschmann Düsseldorfban
Az Edeka Paschmann német élelmiszerlánc elsőként vezetett be mesterséges intelligencián…
Tovább olvasom >A jövő boltja már nyitva van
A fizetési technológiák gyors ütemű fejlődése, az üzletek biztonságának megerősítése…
Tovább olvasom >Adatra hangolt döntések
A nyomon követési rendszerek szerepe az FMCG-szektorban ma már messze…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az olasz idegenforgalomban dolgozók eltérően értékelik a nyári szezon eredményeit
Olaszország idegenforgalma kiválóan szerepelt a turizmusért felelős miniszter, Daniela Santanche…
Tovább olvasom >A New Level Empire és a Fish! is fellép a hétvégi Balatonfüredi Borheteken
A New Level Empire és a Fish! is fellép mások…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a hiánypótlási határidőt a Colonnade Biztosító az Unitravel-ügyfeleknek
A Colonnade Biztosító szeptember 14-ig meghosszabbította az Unitravel-ügyfelek számára a…
Tovább olvasom >