Let It Bee füzetek a Carrefour Polskától
Limitált kiadású füzeteket dobott piacra a Carrefour Polska. A Let It Bee-füzetek a biodiverzitás és a városi méhészkedés mellett voksol.

Éljenek a méhek!
A füzeteket augusztus 8-án, a Great Bee Day-napon bocsájtották ki Lengyelországbn.
A kiskereskedő minden füzet árának 5%-át olyan szervezeteknek juttatja el, amelyek a méhek védelméért dolgoznak.
A Carrefour Polska 2016-ban indította el Pszczele Hotele (Méhhotelek)-projektjét a cég CSR-stratégiájának részeként. Azóta a kiskereskedő 33 kaptárt helyezett el a Carrefour üzletek tetején, hogy menedéket nyújtson a rovaroknak és megvédje őket a kihalástól.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >