Let It Bee füzetek a Carrefour Polskától
Limitált kiadású füzeteket dobott piacra a Carrefour Polska. A Let It Bee-füzetek a biodiverzitás és a városi méhészkedés mellett voksol.
A füzeteket augusztus 8-án, a Great Bee Day-napon bocsájtották ki Lengyelországbn.
A kiskereskedő minden füzet árának 5%-át olyan szervezeteknek juttatja el, amelyek a méhek védelméért dolgoznak.
A Carrefour Polska 2016-ban indította el Pszczele Hotele (Méhhotelek)-projektjét a cég CSR-stratégiájának részeként. Azóta a kiskereskedő 33 kaptárt helyezett el a Carrefour üzletek tetején, hogy menedéket nyújtson a rovaroknak és megvédje őket a kihalástól.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Súlyos gazdasági következményei lehetnek az élővilág pusztulásának
Az élővilág védelmének szükségessége, nem csupán etikai, hanem gazdasági szempontból…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
A Carrefour Argentina mind a 640 áruházában bevezette a Wasteless…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >GKI: Versenyképességi reformok szükségessége az EU-ban és Magyarország szerepe a változásokban
Az Európai Uniónak jelentős reformokra van szüksége a Draghi jelentés…
Tovább olvasom >