Let It Bee füzetek a Carrefour Polskától
Limitált kiadású füzeteket dobott piacra a Carrefour Polska. A Let It Bee-füzetek a biodiverzitás és a városi méhészkedés mellett voksol.

Éljenek a méhek!
A füzeteket augusztus 8-án, a Great Bee Day-napon bocsájtották ki Lengyelországbn.
A kiskereskedő minden füzet árának 5%-át olyan szervezeteknek juttatja el, amelyek a méhek védelméért dolgoznak.
A Carrefour Polska 2016-ban indította el Pszczele Hotele (Méhhotelek)-projektjét a cég CSR-stratégiájának részeként. Azóta a kiskereskedő 33 kaptárt helyezett el a Carrefour üzletek tetején, hogy menedéket nyújtson a rovaroknak és megvédje őket a kihalástól.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >HUN-REN: nagyobb az ember hatása a biodiverzitásra, mint eddig gondolták
Még annál is nagyobb az ember hatása a biodiverzitásra, mint…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >