Kevesebbet többért
A Parmalat az év első kilenc hónapjában 5,5%-os bevételnövekedést ért el, így 4,839 milliárd dollárral zárta a háromnegyedévet. Ugyanakkor a mennyiségi eladás 3,7%-kal csökkent idén.
A cég nyilatkozatban közölte, hogy az eredményre elsősorban az egész világon drágább tej volt hatással, mind a kiskereskedelemben, mind az ipari értékesítésben. Minden egyes régióban csökkent az eladás, Európában 1,1%-kal, Észak-Amerikában 0,2%-kal, Afrikában 7,3%-kal, míg Latin-Amerikában 11,8%-kal.
Kapcsolódó cikkeink
Parmalat Gyümölcsjoghurtok 4×125 g
Az egyre népszerűbb Parmalat gyümölcsjoghurt család új, még gyümölcsösebb változattal…
Tovább olvasom >Újabb romániai gyárát zárja be a Lactalis
A francia tejipari óriáscég nagyrészt fúziók és felvásárlások révén bővítette…
Tovább olvasom >A tavalyi bevétellel számolnak idén is a nagyvállalatok
Megtört az egy éve növekvő trend, visszaesett a nagyvállalatok várt…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >