Kevesebbet többért
A Parmalat az év első kilenc hónapjában 5,5%-os bevételnövekedést ért el, így 4,839 milliárd dollárral zárta a háromnegyedévet. Ugyanakkor a mennyiségi eladás 3,7%-kal csökkent idén.
A cég nyilatkozatban közölte, hogy az eredményre elsősorban az egész világon drágább tej volt hatással, mind a kiskereskedelemben, mind az ipari értékesítésben. Minden egyes régióban csökkent az eladás, Európában 1,1%-kal, Észak-Amerikában 0,2%-kal, Afrikában 7,3%-kal, míg Latin-Amerikában 11,8%-kal.
Kapcsolódó cikkeink
Parmalat Gyümölcsjoghurtok 4×125 g
Az egyre népszerűbb Parmalat gyümölcsjoghurt család új, még gyümölcsösebb változattal…
Tovább olvasom >Újabb romániai gyárát zárja be a Lactalis
A francia tejipari óriáscég nagyrészt fúziók és felvásárlások révén bővítette…
Tovább olvasom >A tavalyi bevétellel számolnak idén is a nagyvállalatok
Megtört az egy éve növekvő trend, visszaesett a nagyvállalatok várt…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >