Kevesebbet többért
A Parmalat az év első kilenc hónapjában 5,5%-os bevételnövekedést ért el, így 4,839 milliárd dollárral zárta a háromnegyedévet. Ugyanakkor a mennyiségi eladás 3,7%-kal csökkent idén.
A cég nyilatkozatban közölte, hogy az eredményre elsősorban az egész világon drágább tej volt hatással, mind a kiskereskedelemben, mind az ipari értékesítésben. Minden egyes régióban csökkent az eladás, Európában 1,1%-kal, Észak-Amerikában 0,2%-kal, Afrikában 7,3%-kal, míg Latin-Amerikában 11,8%-kal.
Kapcsolódó cikkeink
Parmalat Gyümölcsjoghurtok 4×125 g
Az egyre népszerűbb Parmalat gyümölcsjoghurt család új, még gyümölcsösebb változattal…
Tovább olvasom >Újabb romániai gyárát zárja be a Lactalis
A francia tejipari óriáscég nagyrészt fúziók és felvásárlások révén bővítette…
Tovább olvasom >A tavalyi bevétellel számolnak idén is a nagyvállalatok
Megtört az egy éve növekvő trend, visszaesett a nagyvállalatok várt…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >