Lépéskényszerben a Wal-Mart
A Tesco tengeren túli megjelenése arra ösztönözte az amerikai óriást, hogy többé ne csak giga áruházakban gondolkozzon, hanem nyisson a kisebb üzletek felé is.
A világ vezető kiskereskedelmi láncolatának számító Wal-Mart
az idei első félévben rekorderedményeket ért el, a forgalom 179,4 milliárd
dollárra emelkedett, az adózott eredmény 5,9 milliárd dollár volt. A cég mégis
lefelé módosította egész éves nyereség-előrejelzését, valószínűleg éppen a
Tesco megjelenésére adott válaszlépések miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >