Lépéskényszerben a Wal-Mart
A Tesco tengeren túli megjelenése arra ösztönözte az amerikai óriást, hogy többé ne csak giga áruházakban gondolkozzon, hanem nyisson a kisebb üzletek felé is.
A világ vezető kiskereskedelmi láncolatának számító Wal-Mart
az idei első félévben rekorderedményeket ért el, a forgalom 179,4 milliárd
dollárra emelkedett, az adózott eredmény 5,9 milliárd dollár volt. A cég mégis
lefelé módosította egész éves nyereség-előrejelzését, valószínűleg éppen a
Tesco megjelenésére adott válaszlépések miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >