Lépéskényszerben a Wal-Mart
A Tesco tengeren túli megjelenése arra ösztönözte az amerikai óriást, hogy többé ne csak giga áruházakban gondolkozzon, hanem nyisson a kisebb üzletek felé is.
A világ vezető kiskereskedelmi láncolatának számító Wal-Mart
az idei első félévben rekorderedményeket ért el, a forgalom 179,4 milliárd
dollárra emelkedett, az adózott eredmény 5,9 milliárd dollár volt. A cég mégis
lefelé módosította egész éves nyereség-előrejelzését, valószínűleg éppen a
Tesco megjelenésére adott válaszlépések miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >