Lépéskényszerben a Wal-Mart
A Tesco tengeren túli megjelenése arra ösztönözte az amerikai óriást, hogy többé ne csak giga áruházakban gondolkozzon, hanem nyisson a kisebb üzletek felé is.
A világ vezető kiskereskedelmi láncolatának számító Wal-Mart
az idei első félévben rekorderedményeket ért el, a forgalom 179,4 milliárd
dollárra emelkedett, az adózott eredmény 5,9 milliárd dollár volt. A cég mégis
lefelé módosította egész éves nyereség-előrejelzését, valószínűleg éppen a
Tesco megjelenésére adott válaszlépések miatt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >