Lépéskényszerben a Wal-Mart
A Tesco tengeren túli megjelenése arra ösztönözte az amerikai óriást, hogy többé ne csak giga áruházakban gondolkozzon, hanem nyisson a kisebb üzletek felé is.
A világ vezető kiskereskedelmi láncolatának számító Wal-Mart
az idei első félévben rekorderedményeket ért el, a forgalom 179,4 milliárd
dollárra emelkedett, az adózott eredmény 5,9 milliárd dollár volt. A cég mégis
lefelé módosította egész éves nyereség-előrejelzését, valószínűleg éppen a
Tesco megjelenésére adott válaszlépések miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >