Lengyelországban újratöltőkből kínálja a Carrefour saját márkás termékeit
A Carrefour Polska sajtóközleménye szerint háztartási vegyiáru utántöltő automatát állít működésbe varsói Arkadia áruházában. A vásárlók a termék automatából való vételéhez használhatják saját flakonjaikat, vagy vásárolhatnak egyet az üzletben.
Az automata lehetővé teszi, hogy a vásárlók pontosan annyit vegyenek az egyes termékekből, amennyit csak szeretnének, majd a mérlegen kinyomtatott címkét a flakonra ragasztva fizethetnek a termékért a pénztárnál.
A kiskereskedelmi lánc jelenleg nyolc terméket kínál, közöttük szappant, különböző folyékony konyhai és fürdőszobai tisztítószereket, üveg- és bútortisztítókat, valamint egy univerzális tisztítószert.
Az utántöltő állomásokon kapható saját márkás termékekkel a vásárlók akár 50%-ot is spórolhatnak a hagyományos csomagolású márkás termékekhez képest.
A magas infláció miatt az áruházláncok saját márkái egyre népszerűbbek Lengyelországban is. Ugyanakkor a lengyel vásárlók arról is meg vannak győződve, hogy ezeknek az áruknak a minősége nem igen tér el márkás társaikétól. Ráadásul a saját márkás termékek promóciójából és marketingjéből származó megtakarítások mintegy 30%-kal olcsóbb árakat eredményeznek.
A Carrefour saját márkás termékek csomagolt és csomagolásmentes ára közötti különbség akár a 20%-ot is elérheti, ami akár 50%-os megtakarítást is jelenthet a vásárlók számára egy márkás, csomagolt termékhez képest.
Sylwester Mroczek, a Carrefour Polska kiskereskedelmi formátumok és koncepciók osztályának vezetője szerint az utántöltő automaták bevezetése a Carrefour Polska hosszú távú fenntartható fejlesztési stratégiájának része.
„Látjuk, hogy a lengyelek egyre inkább hajlandók a hulladékmentesség jegyében működő megoldásokkal élni, ezért is tervezzük az utántöltő állomások következetes fejlesztését üzleteinkben és további termékkörökben, így élelmiszerek esetében is. Jelenleg két további ilyen állomásra is vannak konkrét terveink „ – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >