Lengyelországban újratöltőkből kínálja a Carrefour saját márkás termékeit
A Carrefour Polska sajtóközleménye szerint háztartási vegyiáru utántöltő automatát állít működésbe varsói Arkadia áruházában. A vásárlók a termék automatából való vételéhez használhatják saját flakonjaikat, vagy vásárolhatnak egyet az üzletben.
Az automata lehetővé teszi, hogy a vásárlók pontosan annyit vegyenek az egyes termékekből, amennyit csak szeretnének, majd a mérlegen kinyomtatott címkét a flakonra ragasztva fizethetnek a termékért a pénztárnál.
A kiskereskedelmi lánc jelenleg nyolc terméket kínál, közöttük szappant, különböző folyékony konyhai és fürdőszobai tisztítószereket, üveg- és bútortisztítókat, valamint egy univerzális tisztítószert.
Az utántöltő állomásokon kapható saját márkás termékekkel a vásárlók akár 50%-ot is spórolhatnak a hagyományos csomagolású márkás termékekhez képest.
A magas infláció miatt az áruházláncok saját márkái egyre népszerűbbek Lengyelországban is. Ugyanakkor a lengyel vásárlók arról is meg vannak győződve, hogy ezeknek az áruknak a minősége nem igen tér el márkás társaikétól. Ráadásul a saját márkás termékek promóciójából és marketingjéből származó megtakarítások mintegy 30%-kal olcsóbb árakat eredményeznek.
A Carrefour saját márkás termékek csomagolt és csomagolásmentes ára közötti különbség akár a 20%-ot is elérheti, ami akár 50%-os megtakarítást is jelenthet a vásárlók számára egy márkás, csomagolt termékhez képest.
Sylwester Mroczek, a Carrefour Polska kiskereskedelmi formátumok és koncepciók osztályának vezetője szerint az utántöltő automaták bevezetése a Carrefour Polska hosszú távú fenntartható fejlesztési stratégiájának része.
„Látjuk, hogy a lengyelek egyre inkább hajlandók a hulladékmentesség jegyében működő megoldásokkal élni, ezért is tervezzük az utántöltő állomások következetes fejlesztését üzleteinkben és további termékkörökben, így élelmiszerek esetében is. Jelenleg két további ilyen állomásra is vannak konkrét terveink „ – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >