Lengyelországban újratöltőkből kínálja a Carrefour saját márkás termékeit
A Carrefour Polska sajtóközleménye szerint háztartási vegyiáru utántöltő automatát állít működésbe varsói Arkadia áruházában. A vásárlók a termék automatából való vételéhez használhatják saját flakonjaikat, vagy vásárolhatnak egyet az üzletben.
Az automata lehetővé teszi, hogy a vásárlók pontosan annyit vegyenek az egyes termékekből, amennyit csak szeretnének, majd a mérlegen kinyomtatott címkét a flakonra ragasztva fizethetnek a termékért a pénztárnál.
A kiskereskedelmi lánc jelenleg nyolc terméket kínál, közöttük szappant, különböző folyékony konyhai és fürdőszobai tisztítószereket, üveg- és bútortisztítókat, valamint egy univerzális tisztítószert.
Az utántöltő állomásokon kapható saját márkás termékekkel a vásárlók akár 50%-ot is spórolhatnak a hagyományos csomagolású márkás termékekhez képest.
A magas infláció miatt az áruházláncok saját márkái egyre népszerűbbek Lengyelországban is. Ugyanakkor a lengyel vásárlók arról is meg vannak győződve, hogy ezeknek az áruknak a minősége nem igen tér el márkás társaikétól. Ráadásul a saját márkás termékek promóciójából és marketingjéből származó megtakarítások mintegy 30%-kal olcsóbb árakat eredményeznek.
A Carrefour saját márkás termékek csomagolt és csomagolásmentes ára közötti különbség akár a 20%-ot is elérheti, ami akár 50%-os megtakarítást is jelenthet a vásárlók számára egy márkás, csomagolt termékhez képest.
Sylwester Mroczek, a Carrefour Polska kiskereskedelmi formátumok és koncepciók osztályának vezetője szerint az utántöltő automaták bevezetése a Carrefour Polska hosszú távú fenntartható fejlesztési stratégiájának része.
„Látjuk, hogy a lengyelek egyre inkább hajlandók a hulladékmentesség jegyében működő megoldásokkal élni, ezért is tervezzük az utántöltő állomások következetes fejlesztését üzleteinkben és további termékkörökben, így élelmiszerek esetében is. Jelenleg két további ilyen állomásra is vannak konkrét terveink „ – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Hagyomány és innováció: így marad versenyben a Nádudvari az élelmiszerpiacon
A mai élelmiszerpiacon nem elég pusztán jó minőséget kínálni –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >