Lengyelországban újratöltőkből kínálja a Carrefour saját márkás termékeit
A Carrefour Polska sajtóközleménye szerint háztartási vegyiáru utántöltő automatát állít működésbe varsói Arkadia áruházában. A vásárlók a termék automatából való vételéhez használhatják saját flakonjaikat, vagy vásárolhatnak egyet az üzletben.
Az automata lehetővé teszi, hogy a vásárlók pontosan annyit vegyenek az egyes termékekből, amennyit csak szeretnének, majd a mérlegen kinyomtatott címkét a flakonra ragasztva fizethetnek a termékért a pénztárnál.
A kiskereskedelmi lánc jelenleg nyolc terméket kínál, közöttük szappant, különböző folyékony konyhai és fürdőszobai tisztítószereket, üveg- és bútortisztítókat, valamint egy univerzális tisztítószert.
Az utántöltő állomásokon kapható saját márkás termékekkel a vásárlók akár 50%-ot is spórolhatnak a hagyományos csomagolású márkás termékekhez képest.
A magas infláció miatt az áruházláncok saját márkái egyre népszerűbbek Lengyelországban is. Ugyanakkor a lengyel vásárlók arról is meg vannak győződve, hogy ezeknek az áruknak a minősége nem igen tér el márkás társaikétól. Ráadásul a saját márkás termékek promóciójából és marketingjéből származó megtakarítások mintegy 30%-kal olcsóbb árakat eredményeznek.
A Carrefour saját márkás termékek csomagolt és csomagolásmentes ára közötti különbség akár a 20%-ot is elérheti, ami akár 50%-os megtakarítást is jelenthet a vásárlók számára egy márkás, csomagolt termékhez képest.
Sylwester Mroczek, a Carrefour Polska kiskereskedelmi formátumok és koncepciók osztályának vezetője szerint az utántöltő automaták bevezetése a Carrefour Polska hosszú távú fenntartható fejlesztési stratégiájának része.
„Látjuk, hogy a lengyelek egyre inkább hajlandók a hulladékmentesség jegyében működő megoldásokkal élni, ezért is tervezzük az utántöltő állomások következetes fejlesztését üzleteinkben és további termékkörökben, így élelmiszerek esetében is. Jelenleg két további ilyen állomásra is vannak konkrét terveink „ – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták a 2025-ös Green Awards díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Kifli.hu történetének második legerősebb hetét hozta az iskolakezdés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új befektető érkezik a Real Nature Kft.-hez – a stabilitás és a növekedés jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl folytatja az UEFA Európa-ligával és az UEFA Konferencia-ligával való partnerségét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >