Lengyelországban is hódít a Cryovac BDF® csomagolás
14 napig is friss marad a félkész pizza a védőgázas csomagolásban.Lengyelországban népszerű a friss, nem
fagyasztott pizza, melynek egyik legnagyobb előállítója a családi
vállalkozásként üzemelő Bracia Rudziks lengyel élelmiszergyártó, amely az olasz
eredetű finomságon kívül helyi étel-különlegességekkel és egyéb
készétel-termékekkel látja el a Tesco, Geant, Carrefour, Elea, Polomarket és
más helyi érdekeltségű kereskedelmi láncokat. Az éves szinten 30 százalékos
növekedést produkáló cég értékesítésének csaknem fele a friss pizza eladásokból
származik.
A vállalat a közelmúltban
szembesült a kereskedelmi láncok által támasztott hosszabb eltarthatósági idő
követelményével, megoldásként 2006-ban bevezették a jól ismert CRYOVAC BDF®
koncepciót a pizzák védőgázas csomagolására, s a siker nem is maradt el.
A vásárlók szívesen veszik
az esztétikus csomagolású terméket, az új technológiának köszönhetően pedig
csökkentek a cég logisztikai költségei, ugyanis kevesebb kiszállításra van
szükség, mert a termékek az új csomagolásban 7-14 napig megtartják
frissességüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >