Lengyelországban és Ausztriában is megnyitja piacterét a Kaufland
A Kaufland, Németország egyik legnagyobb e-kereskedelmi platformja a nyár végén Lengyelországban és Ausztriában is terjeszkedik. A Kaufland és a Lidl szupermarketlánc tulajdonosa. A Schwarz Csoport további online terveket is sző: 200 milliót szán a Lidl e-kereskedelmi tevékenységére.
Németország jól ismert hipermarketlánca, a Kaufland három évvel ezelőtt indította el piacterét, nem sokkal azután, hogy a Schwarz Gruppe felvásárolta a Real.de-t. Németországban a piactér havonta több tízmillió látogatót vonz. A választékban több mint 45 millió termék szerepel több mint 6400 kategóriában.
Határokon átnyúló terjeszkedés
A Kaufland piactere már tavaly óta működik Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban. Gerald Schönbucher, a Kaufland e-commerce vezérigazgatója szerint a platform már a legnagyobb piacterek közé tartozik ezekben az országokban, sok helyi eladóval. A Lengyelországban és Ausztriában történő terjeszkedést logikus lépésnek tartja. A Kaufland 245 áruházával befutott szupermarketlánc Lengyelországban, ahol az e-kereskedelem egyre nagyobb teret hódít. Ausztriában a láncnak nincsenek fizikai üzletei.
A fizikai üzletek hiánya ellenére a Kaufland azt állítja, hogy Ausztriában több mint 40%-os márkaismertséggel rendelkezik. Az országban ráadásul kevés olyan helyi piactér szolgáltató van, amely hasonlóan széles termékválasztékkal rendelkezik; a Kaufland lehetőséget lát az osztrák online piacon.
Fulfilment
A nemzetközivé válás alapja a Kaufland Global Marketplace „minden egyben megoldása”. Ez lehetővé teszi az értékesítési partnerek számára, hogy a regisztrációt követően országos és nemzetközi szinten értékesítsenek a különböző domaineken. A piactér idén bevezeti a nemzetközi Fulfillment by Kaufland szolgáltatást is, amely segítségével gyorsabb lehet a megrendelések kiszállítása a vásárlókhoz.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Vegetáriánus szakácsképzés indul jövőre Ausztriában
2025 elején a vegetáriánus gasztronómiára szakosodott szakácsképzés indul Ausztriában. Bár a…
Tovább olvasom >Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Elkészült a Mondi varsói üzemének 90 millió eurós felújításával
A fenntartható csomagolás és papírgyártás globális vezetője, a Mondi, 90…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >