Lengyelországban és Ausztriában is megnyitja piacterét a Kaufland
A Kaufland, Németország egyik legnagyobb e-kereskedelmi platformja a nyár végén Lengyelországban és Ausztriában is terjeszkedik. A Kaufland és a Lidl szupermarketlánc tulajdonosa. A Schwarz Csoport további online terveket is sző: 200 milliót szán a Lidl e-kereskedelmi tevékenységére.
Németország jól ismert hipermarketlánca, a Kaufland három évvel ezelőtt indította el piacterét, nem sokkal azután, hogy a Schwarz Gruppe felvásárolta a Real.de-t. Németországban a piactér havonta több tízmillió látogatót vonz. A választékban több mint 45 millió termék szerepel több mint 6400 kategóriában.
Határokon átnyúló terjeszkedés
A Kaufland piactere már tavaly óta működik Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban. Gerald Schönbucher, a Kaufland e-commerce vezérigazgatója szerint a platform már a legnagyobb piacterek közé tartozik ezekben az országokban, sok helyi eladóval. A Lengyelországban és Ausztriában történő terjeszkedést logikus lépésnek tartja. A Kaufland 245 áruházával befutott szupermarketlánc Lengyelországban, ahol az e-kereskedelem egyre nagyobb teret hódít. Ausztriában a láncnak nincsenek fizikai üzletei.
A fizikai üzletek hiánya ellenére a Kaufland azt állítja, hogy Ausztriában több mint 40%-os márkaismertséggel rendelkezik. Az országban ráadásul kevés olyan helyi piactér szolgáltató van, amely hasonlóan széles termékválasztékkal rendelkezik; a Kaufland lehetőséget lát az osztrák online piacon.
Fulfilment
A nemzetközivé válás alapja a Kaufland Global Marketplace „minden egyben megoldása”. Ez lehetővé teszi az értékesítési partnerek számára, hogy a regisztrációt követően országos és nemzetközi szinten értékesítsenek a különböző domaineken. A piactér idén bevezeti a nemzetközi Fulfillment by Kaufland szolgáltatást is, amely segítségével gyorsabb lehet a megrendelések kiszállítása a vásárlókhoz.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >