Lengyelországban és Ausztriában is megnyitja piacterét a Kaufland
A Kaufland, Németország egyik legnagyobb e-kereskedelmi platformja a nyár végén Lengyelországban és Ausztriában is terjeszkedik. A Kaufland és a Lidl szupermarketlánc tulajdonosa. A Schwarz Csoport további online terveket is sző: 200 milliót szán a Lidl e-kereskedelmi tevékenységére.
Németország jól ismert hipermarketlánca, a Kaufland három évvel ezelőtt indította el piacterét, nem sokkal azután, hogy a Schwarz Gruppe felvásárolta a Real.de-t. Németországban a piactér havonta több tízmillió látogatót vonz. A választékban több mint 45 millió termék szerepel több mint 6400 kategóriában.
Határokon átnyúló terjeszkedés
A Kaufland piactere már tavaly óta működik Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban. Gerald Schönbucher, a Kaufland e-commerce vezérigazgatója szerint a platform már a legnagyobb piacterek közé tartozik ezekben az országokban, sok helyi eladóval. A Lengyelországban és Ausztriában történő terjeszkedést logikus lépésnek tartja. A Kaufland 245 áruházával befutott szupermarketlánc Lengyelországban, ahol az e-kereskedelem egyre nagyobb teret hódít. Ausztriában a láncnak nincsenek fizikai üzletei.
A fizikai üzletek hiánya ellenére a Kaufland azt állítja, hogy Ausztriában több mint 40%-os márkaismertséggel rendelkezik. Az országban ráadásul kevés olyan helyi piactér szolgáltató van, amely hasonlóan széles termékválasztékkal rendelkezik; a Kaufland lehetőséget lát az osztrák online piacon.
Fulfilment
A nemzetközivé válás alapja a Kaufland Global Marketplace „minden egyben megoldása”. Ez lehetővé teszi az értékesítési partnerek számára, hogy a regisztrációt követően országos és nemzetközi szinten értékesítsenek a különböző domaineken. A piactér idén bevezeti a nemzetközi Fulfillment by Kaufland szolgáltatást is, amely segítségével gyorsabb lehet a megrendelések kiszállítása a vásárlókhoz.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >Az élelmiszerek és alkoholmentes italok árnövekedése tovább gyorsult Ausztriában
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >