Lendületben az Auchan
A tavalyi év rendkívüli kihívásokat eredményezett mindannyiunk számára, hiszen a járványhelyzet egy teljesen új szokatlan környezetet teremtett. Ebben a különleges helyzetben az Auchan szinte minden területen nagyobb fordulatszámra tudott kapcsolni.
A vásárlók és a munkatársak egészségének védelme volt az egyik kiemelkedő prioritásunk, ezért a szigorú biztonsági intézkedésekre több százmillió forintot fordítottunk. Ugyanakkor a válság lendületet is adott, hiszen jelentős beruházásokat – mint például az online kereskedelem országossá tétele vagy az önkiszolgáló kasszák telepítése minden hipermarketünkbe – épp a járványhelyzet gyorsított fel.

Dominique Ducoux
vezérigazgató
Auchan
Minden eddiginél rugalmasabban kellett reagálnunk a nap mint nap változó helyzetekre – gondoljunk csak a felvásárlási hullámokra vagy a korlátozó intézkedésekre –, ezért működési folyamatainkat hatékonyabbá tettük. Az elmúlt év dinamizmusát tükrözi, hogy további 200 teljesen új munkahelyet is teremtettünk, így most már közel hétezren dolgozunk az Auchannál.
Az üzleti számokat tekintve is erős évet zártunk, A rendkívüli kihívások ellenére is a 2019-es eredményt meghaladó, 422,5 milliárd forint bruttó forgalmat realizáltunk, amely 6,9 %-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ennek oka elsősorban abban keresendő, hogy a vásárlók az Auchanra jellemző nagy alapterületű üzleteket részesítették előnyben, ahol biztonságos távolságtartás mellett egy helyen szerezhettek be mindent, amire szükségük volt. Továbbá a kialakult helyzetben sokat jelentett a remek csapatmunka és a munkatársaink kimagasló szakértelme.
Az Auchan Magyarországnál beruházásainkkal, szolgáltatásaink színvonalával mindent megteszünk annak érdekében, hogy a most elért növekedést a jövőben is teljesíteni tudjuk. Beszállító partnereinkkel közösen továbbra is igyekszünk a vásárlói igényeket maximálisan és rugalmasan kielégíteni, működésünket pedig még hatékonyabbá és fenntarthatóbbá tenni, többek között hűtőberendezéseink cseréjével, ledesítéssel és napelemek installációjával az áruházainkon. //
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az Auchantól érkezett a Green Cloud kereskedelmi igazgatója
Új kereskedelmi igazgatót nevezett ki a fenntartható vállalati energiamegoldások piacán…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >