Lendületben az Auchan
A tavalyi év rendkívüli kihívásokat eredményezett mindannyiunk számára, hiszen a járványhelyzet egy teljesen új szokatlan környezetet teremtett. Ebben a különleges helyzetben az Auchan szinte minden területen nagyobb fordulatszámra tudott kapcsolni.
A vásárlók és a munkatársak egészségének védelme volt az egyik kiemelkedő prioritásunk, ezért a szigorú biztonsági intézkedésekre több százmillió forintot fordítottunk. Ugyanakkor a válság lendületet is adott, hiszen jelentős beruházásokat – mint például az online kereskedelem országossá tétele vagy az önkiszolgáló kasszák telepítése minden hipermarketünkbe – épp a járványhelyzet gyorsított fel.

Dominique Ducoux
vezérigazgató
Auchan
Minden eddiginél rugalmasabban kellett reagálnunk a nap mint nap változó helyzetekre – gondoljunk csak a felvásárlási hullámokra vagy a korlátozó intézkedésekre –, ezért működési folyamatainkat hatékonyabbá tettük. Az elmúlt év dinamizmusát tükrözi, hogy további 200 teljesen új munkahelyet is teremtettünk, így most már közel hétezren dolgozunk az Auchannál.
Az üzleti számokat tekintve is erős évet zártunk, A rendkívüli kihívások ellenére is a 2019-es eredményt meghaladó, 422,5 milliárd forint bruttó forgalmat realizáltunk, amely 6,9 %-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ennek oka elsősorban abban keresendő, hogy a vásárlók az Auchanra jellemző nagy alapterületű üzleteket részesítették előnyben, ahol biztonságos távolságtartás mellett egy helyen szerezhettek be mindent, amire szükségük volt. Továbbá a kialakult helyzetben sokat jelentett a remek csapatmunka és a munkatársaink kimagasló szakértelme.
Az Auchan Magyarországnál beruházásainkkal, szolgáltatásaink színvonalával mindent megteszünk annak érdekében, hogy a most elért növekedést a jövőben is teljesíteni tudjuk. Beszállító partnereinkkel közösen továbbra is igyekszünk a vásárlói igényeket maximálisan és rugalmasan kielégíteni, működésünket pedig még hatékonyabbá és fenntarthatóbbá tenni, többek között hűtőberendezéseink cseréjével, ledesítéssel és napelemek installációjával az áruházainkon. //
Kapcsolódó cikkeink
Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az eurózóna gazdaságának növekedése héthavi csúcsra gyorsult márciusban
Hét hónapja a leggyorsabb ütemű volt az euróövezet gazdasági növekedése…
Tovább olvasom >Részben az utaztatási cégek részvényeinek árfolyamcsökkenése húzza le az európai tőzsdéket
Gyengültek a vezető európai tőzsdemutatók péntek délelőtt elsősorban az utaztatási…
Tovább olvasom >Visit Hungary: Pest, Győr-Moson-Sopron és Komárom-Esztergom adta a legtöbb belföldi turistát tavaly
Minden korábbinál több, közel 18 millió turista érkezett a hazai…
Tovább olvasom >