Lendületben az Auchan
A tavalyi év rendkívüli kihívásokat eredményezett mindannyiunk számára, hiszen a járványhelyzet egy teljesen új szokatlan környezetet teremtett. Ebben a különleges helyzetben az Auchan szinte minden területen nagyobb fordulatszámra tudott kapcsolni.
A vásárlók és a munkatársak egészségének védelme volt az egyik kiemelkedő prioritásunk, ezért a szigorú biztonsági intézkedésekre több százmillió forintot fordítottunk. Ugyanakkor a válság lendületet is adott, hiszen jelentős beruházásokat – mint például az online kereskedelem országossá tétele vagy az önkiszolgáló kasszák telepítése minden hipermarketünkbe – épp a járványhelyzet gyorsított fel.

Dominique Ducoux
vezérigazgató
Auchan
Minden eddiginél rugalmasabban kellett reagálnunk a nap mint nap változó helyzetekre – gondoljunk csak a felvásárlási hullámokra vagy a korlátozó intézkedésekre –, ezért működési folyamatainkat hatékonyabbá tettük. Az elmúlt év dinamizmusát tükrözi, hogy további 200 teljesen új munkahelyet is teremtettünk, így most már közel hétezren dolgozunk az Auchannál.
Az üzleti számokat tekintve is erős évet zártunk, A rendkívüli kihívások ellenére is a 2019-es eredményt meghaladó, 422,5 milliárd forint bruttó forgalmat realizáltunk, amely 6,9 %-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ennek oka elsősorban abban keresendő, hogy a vásárlók az Auchanra jellemző nagy alapterületű üzleteket részesítették előnyben, ahol biztonságos távolságtartás mellett egy helyen szerezhettek be mindent, amire szükségük volt. Továbbá a kialakult helyzetben sokat jelentett a remek csapatmunka és a munkatársaink kimagasló szakértelme.
Az Auchan Magyarországnál beruházásainkkal, szolgáltatásaink színvonalával mindent megteszünk annak érdekében, hogy a most elért növekedést a jövőben is teljesíteni tudjuk. Beszállító partnereinkkel közösen továbbra is igyekszünk a vásárlói igényeket maximálisan és rugalmasan kielégíteni, működésünket pedig még hatékonyabbá és fenntarthatóbbá tenni, többek között hűtőberendezéseink cseréjével, ledesítéssel és napelemek installációjával az áruházainkon. //
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >