Lelkünk mélyében kutakodnának a marketingesek
🎧 Hallgasd a cikket:
Az elektronikus kutatások olcsóbbak és könnyebben kivitelezhetőek, ráadásul rendkívüli információ mélységet tesznek lehetővé.
A legnagyobb amerikai cégek
biometrikus vizsgálatokkal ellenőrzik hogyan reagál az
emberi test a különböző reklámokra. Az
idegrendszer ilyen mélységű kutatását a
technika gyors fejlődése teszi lehetővé.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Mesegyűjteményt adott ki a Nébih Maradék nélkül programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Sikeres közösségben a Magyar Termékekért – Agóra 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI korában a STEM szakmák is jövőállóak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >