Lelkünk mélyében kutakodnának a marketingesek
Az elektronikus kutatások olcsóbbak és könnyebben kivitelezhetőek, ráadásul rendkívüli információ mélységet tesznek lehetővé.
A legnagyobb amerikai cégek
biometrikus vizsgálatokkal ellenőrzik hogyan reagál az
emberi test a különböző reklámokra. Az
idegrendszer ilyen mélységű kutatását a
technika gyors fejlődése teszi lehetővé.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >