Lelkünk mélyében kutakodnának a marketingesek
Az elektronikus kutatások olcsóbbak és könnyebben kivitelezhetőek, ráadásul rendkívüli információ mélységet tesznek lehetővé.
A legnagyobb amerikai cégek
biometrikus vizsgálatokkal ellenőrzik hogyan reagál az
emberi test a különböző reklámokra. Az
idegrendszer ilyen mélységű kutatását a
technika gyors fejlődése teszi lehetővé.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >