Lekörözzük a jövőt

Dátum: 2019. 07. 12. 09:04

Nagy sikerrel zajlott az első magyarországi Microsoft Retail Day. A szoftvervállalat saját szervezésű, március 7-én megrendezett szakmai eseményének központi témáját a kereskedelemben is egyre hangsúlyosabb digitalizáció, és az ehhez kapcsolódó, Microsoft-alapú fejlesztések adták.

Chris Mattheisen

A konferenciát a Microsoft Magyarország élére március 4-én érkezett ügyvezető igazgató, Christopher Mattheisen nyitotta meg.

A szakmai napon egyéni és páros prezentációk sora váltotta egymást, felvonultatva a legkülönfélébb fejlesztéseket. A számos hazai esettanulmány mellett külföldi szakemberek tapasztalataiból is inspirálódhattak az résztvevők. Az előadások által betekintést kaptak az Auchan, a MediaMarkt, a MOL, a Praktiker valamint a Tesco digitalizációs stratégiáiba, emellett a lengyelországi Żabka convenience store lánc is bemutatta fejlesztéseit, míg a retailben sikerrel bevethető IoT megoldásokról maguk a fejlesztőcégek, mint az Adastra, a Synerise, a TechData és a BrandLoyalty adtak átfogó, részletes képet. A konkrét digitális megoldásokról szóló bemutatókat a Microsoft és a KPMG szakembereinek inspiratív előadásai gazdagították.

A konferencia szakmai moderátoraként a Trade magazin büszke, hogy együttműködő partnere lehetett az első magyarországi Microsoft Retail Day-nek, hisz, mint az FMCG piac első számú retail szaklapja, maga is kiemelt figyelmet fordít a kereskedelmi fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.

A konferencia részletes beszámolója a Trade magazin májusi számában lesz olvasható.

További információ: https://www.microsoftevents.com/profile/6217181

(x)