Lehet már nevezni a globális szépségipari és wellness díjpályázatra
Nadja Swarovski a zsűri élén
Elindult a nevezés a Global Beauty & Wellness Awards-ra (GBWA), ami az érintett iparágak vezető díjpályázata a Swarovski vállalatcsoport vagy az Unilever egyik globális vezetőjével, a zsűriben. A díj az innovatív vállalatokat díjazza a kozmetika, az organikus élelmiszergyártás, a táplálék kiegészítők és szállodai szolgáltatások területen.
A GBWA egy globális és független díj, amelynek zsűrije élén Nadja Swarovski, az ékszerek és kristályok készítésével foglalkozó globális vállalat igazgatósági tagja, az alapító unokája áll, de vállalta például a zsűrizést Aseem Puri, az Unilever nemzetközi marketing osztályának vezetője is, aki a világ 100 vezető marketing szakembere közé tartozik. A GBWA a kozmetikumok, az egészségügyi, az organikus élelmiszert gyártók és étrend-kiegészítő iparágak, a wellness-szolgáltatásokat kínáló szállodák, valamint az új fitnesz technológiák innovátorainak teljes vertikumát öleli fel.
Mit ér a GBWA?
A Global Beauty & Wellness Awards egy valódi teljesítményen alapuló díjazási rendszer, hasonlóan a tudományok terén odaítélt Nobel-díjhoz. Az iparági szakértők szerint a GBWA döntőjébe jutni vagy díjazottnak lenni valódi értéket és kiemelkedő marketing értéket is jelent. A nyertesek feltűntethetik a termékek csomagolásán, illetve kommunikációjuk során a díjpályázat logóját, amely így egyedülálló növekedési lehetőségeket kínál a márkák számára.
Egy díj, ami valódi presztízzsel bír
A zsűri tagjai között szerepel még Henrik Mansson, a Mövenpick Hotels & Resorts egykori globális HR alelnöke, csakúgy, nemzetközi FMCG felsővezetők, többek között a Reckitt Benckiser-től, vagy olyan globális szállodai ingatlan-befektető, akinek portfóliójában a Meridien Hotel is megtalálható, de szerepel amerikai szépség blogger, illetve a Wellness Turisztikai Egyesület elnöke és alapítója vagy a L’Oreal egykori hatóanyagokért és termék tesztelésért felelős tudományos vezetője.
A nevezés szeptember végéig tart, a zsűrizés október közepéig zajlik, az online díjátadó pedig november elején lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Kegyetlen piaci realitások, elapadó lojalitás a szépségiparban
Tíz év a vasúti iparban, tizenöt a szépségiparban, mégsem hisz…
Tovább olvasom >Start-up-ba invesztál a német Weleda
A tanúsítvánnyal rendelkező natúrkozmetikumok és antropozófiai gyógyszerek forgalmazása terén globális…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >