Legyen gazdagabb egy új partnerrel!
A „Fine Food – Több mint finom” márka megerősítésére 2010 szeptemberében nagyszabású promóciót szervezett a METRO. Célul tűzték ki a Fine Food termékcsalád kipróbálásának ösztönzését a potenciális viszonteladók és egyéb üzleti felhasználók körében, valamint e-mail címek és SMS-számok gyűjtésével az adatbázis bővítését. Minden megjelenéssel azt az üzenetet erősítették, hogy a METRO „A profi vevők partnere”, saját márkája többet ad. Többletértékhez juthatnak a kiskereskedők és a márka fogyasztói, ráadásul még nyerhettek is egy Peugeot Partner Tepee személygépkocsit és az 1000 darab ezer forintos vásárlási utalvány egyikét.
Két METRO újságban is újszerű módon hirdették meg az akciót: a területi képviselők szórólapokkal hívták fel a látogatott boltok figyelmét a promócióra. A közterületeken óriásplakát, a parkolókban autókihelyezés és reklámtábla, az eladótérben pedig „A”-tábla, „X”-banner, extra kihelyezések, hoszteszek és kasszakommunikáció irányította a figyelmet a termékcsaládra.
A promóció indulásakor a valaha mért legmagasabb honlap-látogatási számot könyvelhette el a METRO honlapja. A Fine Food termékek forgalma és a márkát vásárlók száma megduplázódott a promóciót megelőző hónap átlagához képest.
A nyeremények átvétele után Morovics Viktor, a METRO Kereskedelmi Kft. CRM-vezetője mutatta be a kereskedelmi kategóriában aranyérmet nyert promóciót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Fagyos tavasz, súlyos károk: összeomolhat a gyümölcstermés 2025-ben
Az áprilisi fagyok komoly pusztítást végeztek a magyar gyümölcstermesztésben: egyes…
Tovább olvasom >