Legyen gazdagabb egy új partnerrel!
A „Fine Food – Több mint finom” márka megerősítésére 2010 szeptemberében nagyszabású promóciót szervezett a METRO. Célul tűzték ki a Fine Food termékcsalád kipróbálásának ösztönzését a potenciális viszonteladók és egyéb üzleti felhasználók körében, valamint e-mail címek és SMS-számok gyűjtésével az adatbázis bővítését. Minden megjelenéssel azt az üzenetet erősítették, hogy a METRO „A profi vevők partnere”, saját márkája többet ad. Többletértékhez juthatnak a kiskereskedők és a márka fogyasztói, ráadásul még nyerhettek is egy Peugeot Partner Tepee személygépkocsit és az 1000 darab ezer forintos vásárlási utalvány egyikét.
Két METRO újságban is újszerű módon hirdették meg az akciót: a területi képviselők szórólapokkal hívták fel a látogatott boltok figyelmét a promócióra. A közterületeken óriásplakát, a parkolókban autókihelyezés és reklámtábla, az eladótérben pedig „A”-tábla, „X”-banner, extra kihelyezések, hoszteszek és kasszakommunikáció irányította a figyelmet a termékcsaládra.
A promóció indulásakor a valaha mért legmagasabb honlap-látogatási számot könyvelhette el a METRO honlapja. A Fine Food termékek forgalma és a márkát vásárlók száma megduplázódott a promóciót megelőző hónap átlagához képest.
A nyeremények átvétele után Morovics Viktor, a METRO Kereskedelmi Kft. CRM-vezetője mutatta be a kereskedelmi kategóriában aranyérmet nyert promóciót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >Magyar sertéshús-külkereskedelem: drámai visszaesés az első öt hónapban
Miközben a világ meghatározó sertéshúspiacain – így az Egyesült Államokban,…
Tovább olvasom >