Legyen a Konyha Ördöge!

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 06. 17. 08:00

A kecskeméti székhelyű, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Univer Product Zrt. Magyarország egyik meghatározó élelmiszer-ipari vállalata. A Well PR ügynökség lebonyolításában 2009. május 1. és december 31. között zajló promóciójukkal a fiatal főbevásárlókat és családtagjaikat célozták meg. Arra törekedtek, hogy az Univer Magyar Ízek termékcsalád körül izgalmat keltsenek.

A nyereményjátékban való részvételhez az Univer Magyar Ízek termékcsalád egyes termékeinek csomagolásán található szám- és betűkódot kellett beküldeni SMS formájában. Az akció időtartama alatt több mint 340 000 SMS-t küldtek be a vásárlók, akik az Univer egyedi csodakollekciójának egyes darabjait nyerhették meg. A fődíj egy 1 000 000 Ft értékű álomkonyha volt.
Az „ördögi” sikk és kultuszteremtés teljes körű, 360 fokos marketingtámogatással valósult meg. Különösen figyelemfelkeltő volt a boltokban alkalmazott fa display, amelynek jellegzetes koronáján, de a polcdekoráción és a wobblereken is visszaköszöntek a Konyha Ördögei.

Az ezüstérmet és a hozzá tartozó díjakat Avramucz Attila, az Univer Product Zrt. marketingigazgatója és Ferencz Mónika Linda, a Well PR ügynökség account executive-ja közösen vette át.

Ez a promóció – kiemelkedően igényes és kreatív, „ördögi” POP-eszköztárának köszönhetően – elnyerte a POPAI Magyarország Egyesület különdíját is, így Avramucz Attila egy valódi ősmagyar szerszámíjat, a hozzá tartozó nyilat, emléktáblát és elismerő oklevelet is átvehetett.

Kapcsolódó cikkeink