Legyen a Konyha Ördöge!
A kecskeméti székhelyű, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Univer Product Zrt. Magyarország egyik meghatározó élelmiszer-ipari vállalata. A Well PR ügynökség lebonyolításában 2009. május 1. és december 31. között zajló promóciójukkal a fiatal főbevásárlókat és családtagjaikat célozták meg. Arra törekedtek, hogy az Univer Magyar Ízek termékcsalád körül izgalmat keltsenek.
A nyereményjátékban való részvételhez az Univer Magyar Ízek termékcsalád egyes termékeinek csomagolásán található szám- és betűkódot kellett beküldeni SMS formájában. Az akció időtartama alatt több mint 340 000 SMS-t küldtek be a vásárlók, akik az Univer egyedi csodakollekciójának egyes darabjait nyerhették meg. A fődíj egy 1 000 000 Ft értékű álomkonyha volt.
Az „ördögi” sikk és kultuszteremtés teljes körű, 360 fokos marketingtámogatással valósult meg. Különösen figyelemfelkeltő volt a boltokban alkalmazott fa display, amelynek jellegzetes koronáján, de a polcdekoráción és a wobblereken is visszaköszöntek a Konyha Ördögei.
Az ezüstérmet és a hozzá tartozó díjakat Avramucz Attila, az Univer Product Zrt. marketingigazgatója és Ferencz Mónika Linda, a Well PR ügynökség account executive-ja közösen vette át.
Ez a promóció – kiemelkedően igényes és kreatív, „ördögi” POP-eszköztárának köszönhetően – elnyerte a POPAI Magyarország Egyesület különdíját is, így Avramucz Attila egy valódi ősmagyar szerszámíjat, a hozzá tartozó nyilat, emléktáblát és elismerő oklevelet is átvehetett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >