Legnagyobbat Romániában nőtt Carrefour
Tavaly 866 millió euró forgalmat értek el, 54,4 százalékkal többet mint előző évben.
A kimagasló eredmény többek között annak köszönhető, hogy a Carrefour tavaly négy új hipermarketet nyitott az országban, ráadásul a román fogyasztói piac is bővült, egy év alatt mintegy 15 százalékkal. A Carrefour tavaly agresszív piacszerző politikát folytatott, megvásárolt egy belföldi utazási ügynökséget, hitelkártya konstrukciót hozott létre a BRD-vel és az Omniasig céggel közösen biztosítási szolgáltatásokat is kínált.
A francia cég tervei szerint idén bevételei meghaladják majd az egymillió eurót. A Carrefour 2008-ban hat új hipermarketet nyit, és integrálja rendszerébe a tavaly megvásárolt Artima szupermarket láncot. Várhatóan a diszkont piacra is belépnek, piaci források szerint megvásárolják a Tengelmanntól annak 39 romániai Plus üzletét is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >Drágul a csokoládé, mégis veszik: fényes árbevétel, olvadó profit a Lindtnél
A Lindt & Sprüngli svájci csokoládégyártó idén ismét bebizonyította, hogy…
Tovább olvasom >A gyártástól az üzletekig az SAP megoldására fűzi fel ékszereit a Pandora
A technológia által kínált legjobb lehetőségeket szeretné használni üzlete fellendítésére…
Tovább olvasom >