Legnagyobbat Romániában nőtt Carrefour
Tavaly 866 millió euró forgalmat értek el, 54,4 százalékkal többet mint előző évben.
A kimagasló eredmény többek között annak köszönhető, hogy a Carrefour tavaly négy új hipermarketet nyitott az országban, ráadásul a román fogyasztói piac is bővült, egy év alatt mintegy 15 százalékkal. A Carrefour tavaly agresszív piacszerző politikát folytatott, megvásárolt egy belföldi utazási ügynökséget, hitelkártya konstrukciót hozott létre a BRD-vel és az Omniasig céggel közösen biztosítási szolgáltatásokat is kínált.
A francia cég tervei szerint idén bevételei meghaladják majd az egymillió eurót. A Carrefour 2008-ban hat új hipermarketet nyit, és integrálja rendszerébe a tavaly megvásárolt Artima szupermarket láncot. Várhatóan a diszkont piacra is belépnek, piaci források szerint megvásárolják a Tengelmanntól annak 39 romániai Plus üzletét is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >