Legnagyobbat Romániában nőtt Carrefour
Tavaly 866 millió euró forgalmat értek el, 54,4 százalékkal többet mint előző évben.
A kimagasló eredmény többek között annak köszönhető, hogy a Carrefour tavaly négy új hipermarketet nyitott az országban, ráadásul a román fogyasztói piac is bővült, egy év alatt mintegy 15 százalékkal. A Carrefour tavaly agresszív piacszerző politikát folytatott, megvásárolt egy belföldi utazási ügynökséget, hitelkártya konstrukciót hozott létre a BRD-vel és az Omniasig céggel közösen biztosítási szolgáltatásokat is kínált.
A francia cég tervei szerint idén bevételei meghaladják majd az egymillió eurót. A Carrefour 2008-ban hat új hipermarketet nyit, és integrálja rendszerébe a tavaly megvásárolt Artima szupermarket láncot. Várhatóan a diszkont piacra is belépnek, piaci források szerint megvásárolják a Tengelmanntól annak 39 romániai Plus üzletét is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >