Legnagyobbat Romániában nőtt Carrefour
Tavaly 866 millió euró forgalmat értek el, 54,4 százalékkal többet mint előző évben.
A kimagasló eredmény többek között annak köszönhető, hogy a Carrefour tavaly négy új hipermarketet nyitott az országban, ráadásul a román fogyasztói piac is bővült, egy év alatt mintegy 15 százalékkal. A Carrefour tavaly agresszív piacszerző politikát folytatott, megvásárolt egy belföldi utazási ügynökséget, hitelkártya konstrukciót hozott létre a BRD-vel és az Omniasig céggel közösen biztosítási szolgáltatásokat is kínált.
A francia cég tervei szerint idén bevételei meghaladják majd az egymillió eurót. A Carrefour 2008-ban hat új hipermarketet nyit, és integrálja rendszerébe a tavaly megvásárolt Artima szupermarket láncot. Várhatóan a diszkont piacra is belépnek, piaci források szerint megvásárolják a Tengelmanntól annak 39 romániai Plus üzletét is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >