Legnagyobbat Romániában nőtt Carrefour
Tavaly 866 millió euró forgalmat értek el, 54,4 százalékkal többet mint előző évben.
A kimagasló eredmény többek között annak köszönhető, hogy a Carrefour tavaly négy új hipermarketet nyitott az országban, ráadásul a román fogyasztói piac is bővült, egy év alatt mintegy 15 százalékkal. A Carrefour tavaly agresszív piacszerző politikát folytatott, megvásárolt egy belföldi utazási ügynökséget, hitelkártya konstrukciót hozott létre a BRD-vel és az Omniasig céggel közösen biztosítási szolgáltatásokat is kínált.
A francia cég tervei szerint idén bevételei meghaladják majd az egymillió eurót. A Carrefour 2008-ban hat új hipermarketet nyit, és integrálja rendszerébe a tavaly megvásárolt Artima szupermarket láncot. Várhatóan a diszkont piacra is belépnek, piaci források szerint megvásárolják a Tengelmanntól annak 39 romániai Plus üzletét is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol
Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet…
Tovább olvasom >Aranyérmes lett a magyar pezsgő
19 ország 479 tétele közül lett aranyérmes a Hungaria Rosé…
Tovább olvasom >Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon: partnerségre lép a Gen.G és az LG UltraGear monitor márka
Az LG Electronics (LG) megerősíti jelenlétét a gyorsan növekvő globális…
Tovább olvasom >