A legnagyobb Rossmann drogéria nyílik Budapesten
Kibővített árukínálattal, új kényelmi szolgáltatásokkal és egyedi stílussal találkozhatnak a vásárlók az új üzletben.
A budapesti Flórián téri Rossmann új szolgáltatásokkal, széleskörű termékpalettával, valamint egyedi német stílussal várja vásárlóit. Az üzlet 828 m2 összterületű és akár a Rossmann Online Drogériájából is rendelhetünk a helyszínen.
A Flórián téri Rossmann széles kínálatában több mint ötven féle kategória, összesen mintegy tizenhatezer féle terméke lesz kapható, így mindenki megtalálja a hozzá leginkább illő árucikkeket. A hölgyeknek teljes dekorkozmetikai kínálat áll rendelkezésre, köztük két új márka, a P2 Cosmetics és a Makeup Revolution sminktermékei, amelyek kedvező áron nyújtanak kiváló minőséget. Szintén újdonságként több mint kétezer írószer- és játékáru is elérhető lesz, folyamatosan megújuló, hatalmas LEGO kínálattal. Élelmiszer-termékek tekintetében pedig nem hiányozhat a komplett enerBIO, a drogéria sajátmárkás bio élelmiszer választéka sem. Ezenfelül a fotózás kedvelőit három fotókidolgozó kioszkkal várják.
Mindezeken túl, a most nyíló üzletben új kényelmi szolgáltatással is találkozhatnak a vevők, ugyanis az Online Drogériából egy erre a célra kialakított sarokban rendelhetnek – így, ha épp nem kapható helyben a termék vagy egyszerűen csak szeretnék megkímélni magukat a cipekedéstől, leadhatják rendelésüket a boltban. Mindemellett egyéb különlegességekkel is igyekszik a drogéria még könnyedebbé és kényelmesebbé tenni a vásárlás élményét. A legkisebbeket például játszósarok fogadja különböző kreatív és készségfejlesztő játékokkal, de a „hős” férfiakra is gondoltak, hiszen az üzletben kényelmes kanapé áll rendelkezésükre, így téve kellemesebbé a várakozást számukra. Távozáskor pedig nagy és modern pénztárak fogadják a vásárlókat, sőt még a megvásárolt termékeket is becsomagoltathatják a dekoráló pultnál.
A Rossmann különleges boltnyitási akcióval várja a Flórián téri boltba július 3-án betérőket, akik egész nap 10% kedvezménnyel vásárolhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáit reklámozza a ROSSMANN
Exkluzív márkáira fókuszáló kampányt indított a ROSSMANN. A kampány kommunikációja…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >