A legnagyobb Rossmann drogéria nyílik Budapesten
Kibővített árukínálattal, új kényelmi szolgáltatásokkal és egyedi stílussal találkozhatnak a vásárlók az új üzletben.
A budapesti Flórián téri Rossmann új szolgáltatásokkal, széleskörű termékpalettával, valamint egyedi német stílussal várja vásárlóit. Az üzlet 828 m2 összterületű és akár a Rossmann Online Drogériájából is rendelhetünk a helyszínen.
A Flórián téri Rossmann széles kínálatában több mint ötven féle kategória, összesen mintegy tizenhatezer féle terméke lesz kapható, így mindenki megtalálja a hozzá leginkább illő árucikkeket. A hölgyeknek teljes dekorkozmetikai kínálat áll rendelkezésre, köztük két új márka, a P2 Cosmetics és a Makeup Revolution sminktermékei, amelyek kedvező áron nyújtanak kiváló minőséget. Szintén újdonságként több mint kétezer írószer- és játékáru is elérhető lesz, folyamatosan megújuló, hatalmas LEGO kínálattal. Élelmiszer-termékek tekintetében pedig nem hiányozhat a komplett enerBIO, a drogéria sajátmárkás bio élelmiszer választéka sem. Ezenfelül a fotózás kedvelőit három fotókidolgozó kioszkkal várják.
Mindezeken túl, a most nyíló üzletben új kényelmi szolgáltatással is találkozhatnak a vevők, ugyanis az Online Drogériából egy erre a célra kialakított sarokban rendelhetnek – így, ha épp nem kapható helyben a termék vagy egyszerűen csak szeretnék megkímélni magukat a cipekedéstől, leadhatják rendelésüket a boltban. Mindemellett egyéb különlegességekkel is igyekszik a drogéria még könnyedebbé és kényelmesebbé tenni a vásárlás élményét. A legkisebbeket például játszósarok fogadja különböző kreatív és készségfejlesztő játékokkal, de a „hős” férfiakra is gondoltak, hiszen az üzletben kényelmes kanapé áll rendelkezésükre, így téve kellemesebbé a várakozást számukra. Távozáskor pedig nagy és modern pénztárak fogadják a vásárlókat, sőt még a megvásárolt termékeket is becsomagoltathatják a dekoráló pultnál.
A Rossmann különleges boltnyitási akcióval várja a Flórián téri boltba július 3-án betérőket, akik egész nap 10% kedvezménnyel vásárolhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >