Legjobb Munkahely díjat nyert a Rossmann
„Örülünk minden díjnak és elismerésnek, mégis, ami igazán örömmel tölt el bennünket az munkatársaink anonim, pozitív visszajelzése. Képesek voltunk az elmúlt években is igazodni a körülményekhez, nem a megszokott stabilitást kerestük, akár napi szinten új egyensúlyt tudtunk találni” – üzeni a Rossmann friss közleményében.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/DSC8590-3-scaled.jpg)
A koronavírus megjelenése óta a drogérialánc az első nagyvállalat, aki megkapta a díjat
Az anonim felmérés alapján munkatársaik biztonságban érzik magukat és szeretnek a Rossmann-nál dolgozni. Egy kisebb vállalatban is nehéz egy ehhez hasonló rangos elismerést elérni, a kiskereskedelmi szektorban és egy nagyvállalatban szinte lehetetlen. A szektor sajátossága, hogy mind a bolti, mind az online területen a vásárlók igényeit szolgáljuk ki, magas fordulatszámon pörgünk, nincs két egyforma nap.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a munkatársaink is érzik, hogy a cég mindent megtesz azért, hogy stabil hátteret adjon számukra és a lehető legjobb munkakörnyezetet biztosítsa”
– emelték ki a cég ügyvezetői Flórián László és Németh Kornél.
Kiss Judit HR Vezető hozzátette:
„Ahhoz, hogy a kollégák biztonságban és megbecsülve érezzék magukat, a támogató és kellemes munkakörnyezet, az esélyegyenlőség és a jó vezetési kultúra mellett konkrét anyagi dolgokra is szükség van. Ilyen volt az idei rezsitámogatás is.”
A Rossmann 2013 óta minden évben részt vesz a Kincentric által szervezett független felmérésben.
A többszáz vállalatot magában foglaló kutatás kimutatta, hogy az elkötelezettség 2022-ben a Magyarországon mért cégek esetében átlagosan 62%.
A Rossmann a Legjobb munkahely címet 78%-os elkötelezettségű eredménnyel érte el, 90%-os részvételi arány mellett.
Rossmann
Kapcsolódó cikkeink
Mennyi diákmunkával lehet megkeresni a pénzt egy fesztiválbelépőre? – Szakértő válaszol
Már javában tart az idei nyári szünet és vele a…
Tovább olvasom >Itt a Ranstad 2024-es Munkaadói Márkakutatása
A Randstad által végzett munkaadói márkakutatás (Employer Brand Research) legfrissebb,…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >