Legjobb Munkahely díjat nyert a Rossmann
„Örülünk minden díjnak és elismerésnek, mégis, ami igazán örömmel tölt el bennünket az munkatársaink anonim, pozitív visszajelzése. Képesek voltunk az elmúlt években is igazodni a körülményekhez, nem a megszokott stabilitást kerestük, akár napi szinten új egyensúlyt tudtunk találni” – üzeni a Rossmann friss közleményében.

A koronavírus megjelenése óta a drogérialánc az első nagyvállalat, aki megkapta a díjat
Az anonim felmérés alapján munkatársaik biztonságban érzik magukat és szeretnek a Rossmann-nál dolgozni. Egy kisebb vállalatban is nehéz egy ehhez hasonló rangos elismerést elérni, a kiskereskedelmi szektorban és egy nagyvállalatban szinte lehetetlen. A szektor sajátossága, hogy mind a bolti, mind az online területen a vásárlók igényeit szolgáljuk ki, magas fordulatszámon pörgünk, nincs két egyforma nap.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a munkatársaink is érzik, hogy a cég mindent megtesz azért, hogy stabil hátteret adjon számukra és a lehető legjobb munkakörnyezetet biztosítsa”
– emelték ki a cég ügyvezetői Flórián László és Németh Kornél.
Kiss Judit HR Vezető hozzátette:
„Ahhoz, hogy a kollégák biztonságban és megbecsülve érezzék magukat, a támogató és kellemes munkakörnyezet, az esélyegyenlőség és a jó vezetési kultúra mellett konkrét anyagi dolgokra is szükség van. Ilyen volt az idei rezsitámogatás is.”
A Rossmann 2013 óta minden évben részt vesz a Kincentric által szervezett független felmérésben.
A többszáz vállalatot magában foglaló kutatás kimutatta, hogy az elkötelezettség 2022-ben a Magyarországon mért cégek esetében átlagosan 62%.
A Rossmann a Legjobb munkahely címet 78%-os elkötelezettségű eredménnyel érte el, 90%-os részvételi arány mellett.
Rossmann
Kapcsolódó cikkeink
Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félidei dinnyekörkép: nehéz szezon, piacromboló akciók, elkeseredett termelők
A hazai dinnyeszezon egy-két hét csúszással indult a szokatlanul hűvös…
Tovább olvasom >Nyitott portákkal várják a vásárlókat a kistermelők
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >