Legjobb gyakorlat címet nyert a Nestlé Hungária
A legnagyobb magyarországi élelmiszeripari vállalat mintaértékű kezdeményezéseit az Magyar Public Relations Szövetség a 2007 őszén megjelenő „CSR Best Practice 2006″ című kiadványban is bemutatja.
A Nestlé Hungária Kft.-t a fogyasztók tájékoztatása, a
lakosság egészségtudatosságának fejlesztése terén folytatott életmódprogramjai,
valamint a folyamatos termékfejlesztésben megnyilvánuló felelős magatartása
alapján választotta a legjobb tíz program közé a neves szakemberekből álló
zsűri.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 2007
februárjában hirdetett pályázatot azzal a céllal, hogy feltárja és összegyűjtse
a vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social Responsibility CSR)
Magyarországon megvalósult legjobb programjait, és ezzel elősegítse annak
magyarországi térnyerését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >