Legjobb gyakorlat címet nyert a Nestlé Hungária
A legnagyobb magyarországi élelmiszeripari vállalat mintaértékű kezdeményezéseit az Magyar Public Relations Szövetség a 2007 őszén megjelenő „CSR Best Practice 2006″ című kiadványban is bemutatja.
A Nestlé Hungária Kft.-t a fogyasztók tájékoztatása, a
lakosság egészségtudatosságának fejlesztése terén folytatott életmódprogramjai,
valamint a folyamatos termékfejlesztésben megnyilvánuló felelős magatartása
alapján választotta a legjobb tíz program közé a neves szakemberekből álló
zsűri.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 2007
februárjában hirdetett pályázatot azzal a céllal, hogy feltárja és összegyűjtse
a vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social Responsibility CSR)
Magyarországon megvalósult legjobb programjait, és ezzel elősegítse annak
magyarországi térnyerését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >