Legjobb gyakorlat címet nyert a Nestlé Hungária
A legnagyobb magyarországi élelmiszeripari vállalat mintaértékű kezdeményezéseit az Magyar Public Relations Szövetség a 2007 őszén megjelenő „CSR Best Practice 2006″ című kiadványban is bemutatja.
A Nestlé Hungária Kft.-t a fogyasztók tájékoztatása, a
lakosság egészségtudatosságának fejlesztése terén folytatott életmódprogramjai,
valamint a folyamatos termékfejlesztésben megnyilvánuló felelős magatartása
alapján választotta a legjobb tíz program közé a neves szakemberekből álló
zsűri.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 2007
februárjában hirdetett pályázatot azzal a céllal, hogy feltárja és összegyűjtse
a vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social Responsibility CSR)
Magyarországon megvalósult legjobb programjait, és ezzel elősegítse annak
magyarországi térnyerését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >