Legjobb gyakorlat címet nyert a Nestlé Hungária
A legnagyobb magyarországi élelmiszeripari vállalat mintaértékű kezdeményezéseit az Magyar Public Relations Szövetség a 2007 őszén megjelenő „CSR Best Practice 2006″ című kiadványban is bemutatja.
A Nestlé Hungária Kft.-t a fogyasztók tájékoztatása, a
lakosság egészségtudatosságának fejlesztése terén folytatott életmódprogramjai,
valamint a folyamatos termékfejlesztésben megnyilvánuló felelős magatartása
alapján választotta a legjobb tíz program közé a neves szakemberekből álló
zsűri.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 2007
februárjában hirdetett pályázatot azzal a céllal, hogy feltárja és összegyűjtse
a vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social Responsibility CSR)
Magyarországon megvalósult legjobb programjait, és ezzel elősegítse annak
magyarországi térnyerését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >