Legjobb gyakorlat címet nyert a Nestlé Hungária
A legnagyobb magyarországi élelmiszeripari vállalat mintaértékű kezdeményezéseit az Magyar Public Relations Szövetség a 2007 őszén megjelenő „CSR Best Practice 2006″ című kiadványban is bemutatja.
A Nestlé Hungária Kft.-t a fogyasztók tájékoztatása, a
lakosság egészségtudatosságának fejlesztése terén folytatott életmódprogramjai,
valamint a folyamatos termékfejlesztésben megnyilvánuló felelős magatartása
alapján választotta a legjobb tíz program közé a neves szakemberekből álló
zsűri.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 2007
februárjában hirdetett pályázatot azzal a céllal, hogy feltárja és összegyűjtse
a vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social Responsibility CSR)
Magyarországon megvalósult legjobb programjait, és ezzel elősegítse annak
magyarországi térnyerését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >