Leginkább a nők dezodorálnak
Az izzadásgátlók kiskereskedelmi forgalma értékben 12, mennyiségben 9 százalékkal bővült 2007 március-2008 februárban, állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat Kiskereskedelmi Indexe.
A dezodorok kiskereskedelmi forgalma
értékben meghaladja az évi 14 milliárd
forintot, az arány mennyiségben 54:43 százalék
a női szegmens javára (3% az unisex vagy tini termék).
Összességében a
mennyiségi forgalom 51 százaléka az aerosolos
dezodor, a stift 19, golyós 18 százalék. Egy
darab dezodor átlagos fogyasztói ára
kétszázalékkal nőtt a legnépszerűbb,
aerosolos, három százalékkal pedig a stift
szegmensben. Előbbi darabonként átlagosan 511, utóbbi
609 forintba került idén január-februárban.
A beszerzés fő színhelye
egyre inkább a hipermarket és a drogéria. A
legnagyobb eladóterű üzletek részaránya 41
százalékra emelkedett a mennyiségi eladásokból,
míg a drogériáké 34 százalékra.
A kereskedelmi márkák
szerény szerepet játszanak: Mennyiségi piaci
részesedésük 5 és 7 százalék
között mozgott az utóbbi két év
periódusai során.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >