Legendás budapesti helyszínek díszítik a Rossmann trendi ágyneműkollekcióját
Városi Legenda néven mutatta be a Rossmann drogérialánc első, sajátmárkás ágyneműkollekcióját. A kiváló minőségű alapanyagból készült textilek mintázatát Budapest ikonikus helyszínei ihlették, a grafikákat pedig a tervezők a legújabb trendeknek megfelelő stílusban alkották meg. A limitált darabszámban elérhető ágyneműk kétféle mintával, négyféle színben kaphatók egészen karácsonyig. A különleges ágyneműket egy ottalvós partin mutatta be a Rossmann az Iparművészeti Múzeumban.
Legendás budapesti helyszínekkel álmodhatunk a Rossmann első sajátmárkás exkluzív ágyneműkollekciójával. A hálószobai textilekre ugyanis olyan jellegzetes budapesti látványosságok kerültek, mint a Duna látképe vagy a Szimpla kert. A legfrissebb trendek szerint megalkotott fekete vagy fehér grafika hátteréül a fehér, a sötétkék, a levendula és a citromsárga árnyalatokat választották a dizájnerek, így a sorozat darabjai egyaránt feldobják a fiatalabb és idősebb korosztály hálószobáját. A tervezők nemcsak a divatos minta- és színválasztásra figyeltek, hanem különös gondot fordítottak arra is, hogy a textilek között kényelmes, nyugodt és igazán pihentető legyen az alvás. Így bőrbarát, jól szellőző, és kellemes tapintású textíliát választottak a Rossmann ágyneműinek alapanyagául, illetve a divatos és kényelmes szettek mellé kétféle színben lepedőről is gondoskodtak.
A vidám kollekció darabjai október 9. és december 24. között a Rossmann őszi-téli lojalitás programja keretében vásárolhatók meg az ország összes Rossmann üzletében. Az exkluzív ágyneműsorozat reklámfilmjének zenéjét pedig a Wellhello készítette.
További információ a szettekről és a promócióról:
http://varosilegenda.rossmann.hu/
Rossmann Városi Legenda reklámfilm:
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >Mi jóval magasabb, mint a MOL torony? A Tesco által mostantól megspórolt papírmennyiség!
2024. július 15-től változnak a Tesco Otthonról szolgáltatás Általános Szerződés…
Tovább olvasom >