Legendás budapesti helyszínek díszítik a Rossmann trendi ágyneműkollekcióját
Városi Legenda néven mutatta be a Rossmann drogérialánc első, sajátmárkás ágyneműkollekcióját. A kiváló minőségű alapanyagból készült textilek mintázatát Budapest ikonikus helyszínei ihlették, a grafikákat pedig a tervezők a legújabb trendeknek megfelelő stílusban alkották meg. A limitált darabszámban elérhető ágyneműk kétféle mintával, négyféle színben kaphatók egészen karácsonyig. A különleges ágyneműket egy ottalvós partin mutatta be a Rossmann az Iparművészeti Múzeumban.
Legendás budapesti helyszínekkel álmodhatunk a Rossmann első sajátmárkás exkluzív ágyneműkollekciójával. A hálószobai textilekre ugyanis olyan jellegzetes budapesti látványosságok kerültek, mint a Duna látképe vagy a Szimpla kert. A legfrissebb trendek szerint megalkotott fekete vagy fehér grafika hátteréül a fehér, a sötétkék, a levendula és a citromsárga árnyalatokat választották a dizájnerek, így a sorozat darabjai egyaránt feldobják a fiatalabb és idősebb korosztály hálószobáját. A tervezők nemcsak a divatos minta- és színválasztásra figyeltek, hanem különös gondot fordítottak arra is, hogy a textilek között kényelmes, nyugodt és igazán pihentető legyen az alvás. Így bőrbarát, jól szellőző, és kellemes tapintású textíliát választottak a Rossmann ágyneműinek alapanyagául, illetve a divatos és kényelmes szettek mellé kétféle színben lepedőről is gondoskodtak.
A vidám kollekció darabjai október 9. és december 24. között a Rossmann őszi-téli lojalitás programja keretében vásárolhatók meg az ország összes Rossmann üzletében. Az exkluzív ágyneműsorozat reklámfilmjének zenéjét pedig a Wellhello készítette.
További információ a szettekről és a promócióról:
http://varosilegenda.rossmann.hu/
Rossmann Városi Legenda reklámfilm:
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Rekordidő alatt készült el a Rossmann új üllői logisztikai központja
Megkezdte új központjának rendszertechnológiai kiépítését a Rossmann drogérialánc, miután a…
Tovább olvasom >GLAMOUR Valentin-napok: jön az exkluzív shoppingünnep februárban
Február 10-16. között először rendezik meg a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >NAV: több száz liter alkoholt rejtett bútorok közé egy román sofőr, akit az M43-as autópályán ellenőriztek
Több száz liter alkoholt rejtett bútorok közé az a román…
Tovább olvasom >