Lédig tojással küzd a Carrefour az élelmiszer-pazarlás ellen
A francia Carrefour mintegy 3,5 millió tojás szemétben landolását kívánja megakadályozni azzal, hogy hipermarketeiben lédig tojás árusít. A dobozolt tojások esetében ugyanis, ha egyetlen is törött, akkor az egész doboz leselejtezésre kerül.
A jövőben valamennyi Market üzletben is megjelenő kezdeményezés keretében ún. „pazarlásmentes kihívás” egységeket állított fel a cég, ahol a vásárlók a törött tojást tartalmazó dobozokból kiszedett ép tojásokból vásárolhatnak hat darabot 50 centért. A cél az élelmiszer-pazarlás megszüntetése és a fogyasztók vásárlóerejének maximalizálása, akik a kezdeményezés révén minőségi tojáshoz jutnak igen kedvező áron.
A kezdeményezést a lánc már 30 üzletében tesztelte, amelynek mindössze néhány hete során mintegy 13 000 doboznyi tojást sikerült a selejtezéstől megmenteni.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
A Carrefour Argentina mind a 640 áruházában bevezette a Wasteless…
Tovább olvasom >Növekszik a Carrefour árbevétele
A fogyasztói magatartás kedvező alakulásának köszönhetően növekszik a Carrefour árbevétele.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >