Lédig tojással küzd a Carrefour az élelmiszer-pazarlás ellen
A francia Carrefour mintegy 3,5 millió tojás szemétben landolását kívánja megakadályozni azzal, hogy hipermarketeiben lédig tojás árusít. A dobozolt tojások esetében ugyanis, ha egyetlen is törött, akkor az egész doboz leselejtezésre kerül.
A jövőben valamennyi Market üzletben is megjelenő kezdeményezés keretében ún. „pazarlásmentes kihívás” egységeket állított fel a cég, ahol a vásárlók a törött tojást tartalmazó dobozokból kiszedett ép tojásokból vásárolhatnak hat darabot 50 centért. A cél az élelmiszer-pazarlás megszüntetése és a fogyasztók vásárlóerejének maximalizálása, akik a kezdeményezés révén minőségi tojáshoz jutnak igen kedvező áron.
A kezdeményezést a lánc már 30 üzletében tesztelte, amelynek mindössze néhány hete során mintegy 13 000 doboznyi tojást sikerült a selejtezéstől megmenteni.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >K&H: a szolgáltató szektor lendülete némileg ellensúlyozza az ipar akadozását
“A GKI frissen publikált konjunktúraindexe 2 ponttal csökkent a legutóbbi…
Tovább olvasom >