Lecseréli Danone az orosz tejmárkát Ukrajnában
Korábban az ukrán termékcsaládot a Prostokvashino márkanév alatt forgalmazták, amely egy szovjet korabeli rajzfilmsorozatból származik.
A Danone Ukrajnában kivonta a forgalomból a Prostokvashino márkát , és új márkát vezetett be a piacra.
A francia tejipari óriás augusztus 24-én, Ukrajna függetlenségének napján jelentette be az új Prosto Nashe (ukránról szó szerint ukránból fordítva „egyszerűen a miénk”) nevet.
Az új márka portfóliójában tej, kefir, ryazhanka (erjesztett tejtermék), tejföl és túró lesz. Valamennyi terméket a Danone egyik üzemében – a Poltava régióban található Kremencsukban – állítják majd elő a közeli gazdaságokból az üzembe szállított tejből.
Az ukrán termékcsaládot korábban a Prostokvashino márkanév alatt forgalmazták, amely a szovjet korszak rajzfilmsorozatát idézte.
Evgeny Bardzik, a Prosto Nashe marketingvezetője kijelentette:
– A nevet a múltban hagytuk, de magunkkal visszük a jövőbe a termelésben szerzett tapasztalatainkat, a tej és tejtermékek minőségével kapcsolatos szaktudásunkat, a minket nyersanyaggal ellátó helyi gazdák támogatása iránti rendíthetetlen elkötelezettségünket.
Andriy Poluektov, a Danone ukrajnai üzletágának marketingigazgatója elmondta:
– A Prosto Nashe márka a formától és tartalomtól kezdve a csomagoláson megjelenő arculati elemekig minden megjelenésében az általa vallott értékeket tükrözi: ez mindenekelőtt a szeretteinkről és hozzátartozóinkról való gondoskodás, amely a felülmúlhatatlan minőségben és ízben nyilvánul meg.”
– A Prosto Nashe nem egyszerű szójáték, hanem a márka valódi lényege, amely emlékeztet az egyszerű értékekre, amelyek ma fontosabbak, mint valaha – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Az EU egyenértékűnek ismeri el Ukrajnából és Moldovából származó import vetőmag tanúsítványait
Az Európai Unió Tanácsa határozatot fogadott el csütörtökön, amely az…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >Ukrán import GMO-élelmiszerek ellen szólalt fel Szijjártó Péter
Magyarország nemmel fog szavazni az ukrajnai mezőgazdasági termékekre vonatkozó korlátlan,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >