Lecseréli Danone az orosz tejmárkát Ukrajnában
Korábban az ukrán termékcsaládot a Prostokvashino márkanév alatt forgalmazták, amely egy szovjet korabeli rajzfilmsorozatból származik.
A Danone Ukrajnában kivonta a forgalomból a Prostokvashino márkát , és új márkát vezetett be a piacra.
A francia tejipari óriás augusztus 24-én, Ukrajna függetlenségének napján jelentette be az új Prosto Nashe (ukránról szó szerint ukránból fordítva „egyszerűen a miénk”) nevet.
Az új márka portfóliójában tej, kefir, ryazhanka (erjesztett tejtermék), tejföl és túró lesz. Valamennyi terméket a Danone egyik üzemében – a Poltava régióban található Kremencsukban – állítják majd elő a közeli gazdaságokból az üzembe szállított tejből.
Az ukrán termékcsaládot korábban a Prostokvashino márkanév alatt forgalmazták, amely a szovjet korszak rajzfilmsorozatát idézte.
Evgeny Bardzik, a Prosto Nashe marketingvezetője kijelentette:
– A nevet a múltban hagytuk, de magunkkal visszük a jövőbe a termelésben szerzett tapasztalatainkat, a tej és tejtermékek minőségével kapcsolatos szaktudásunkat, a minket nyersanyaggal ellátó helyi gazdák támogatása iránti rendíthetetlen elkötelezettségünket.
Andriy Poluektov, a Danone ukrajnai üzletágának marketingigazgatója elmondta:
– A Prosto Nashe márka a formától és tartalomtól kezdve a csomagoláson megjelenő arculati elemekig minden megjelenésében az általa vallott értékeket tükrözi: ez mindenekelőtt a szeretteinkről és hozzátartozóinkról való gondoskodás, amely a felülmúlhatatlan minőségben és ízben nyilvánul meg.”
– A Prosto Nashe nem egyszerű szójáték, hanem a márka valódi lényege, amely emlékeztet az egyszerű értékekre, amelyek ma fontosabbak, mint valaha – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Az élelmiszerek és az alkoholmentes italok árának csökkenése lassult Ukrajnában
Ukrajnában 4,8 százalékra, idén a legmagasabb szintre gyorsult a fogyasztói…
Tovább olvasom >Új stratégiát hirdetett és a tudományosan megalapozott egészségügyi küldetésre koncentrál a Danone vezérigazgatója
Fordulóponthoz érkezett az élelmiszeripar, ezért a Danone SA a 2025-28-as…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >