Lebensmittel Praxis: magyar különszám
„A nemzetközileg operáló kereskedelemnek ma természetesen más prioritásai vannak, mint Magyarország felé terjeszkedni. Aki ezt a kezdeti években elmulasztotta, annak most viszonylag nehéz a dolga. Az Aldit ez nem bátortalanítja el, és erőszakos expanziós programot jelentett be. Habár a kereskedelem ma inkább Kínára, Oroszországra, Indiára vagy Ukrajnára figyel, Magyarország még mindig játszik bizonyos szerepet” – állapítja meg a tekintélyes német Lebensmittel Praxis című folyóirat nemzetközi lapjának kizárólag Magyarországgal foglalkozó különkiadása. A hipermarketekről megállapítja, hogy mivel egy-egy áruház vonzáskörzetében 100 ezer és 150 ezer lakos szükséges, a viszonylag kis országban rövidesen elfogynak az alkalmas telephelyek.
A 42 oldalas kiadvány a gazdasági környezet ismertetése mellett áttekinti a kereskedelem legfontosabb aspektusait: bolthálózat, fogyasztás, szortiment. Azonkívül alaposan elemzi a kereskedelmi márkák pozícióját, és további növekedési kilátásait.
Különböző forrásokból 60 táblázat adatai világítják meg a magyar piac részleteit.
A különszámot 198 eurós áron kínálják, és Klaus-Dieter Schwarz főszerkesztő tájékoztatása szerint sok cég vásárolja meg évente, főleg Németországban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: decemberben éves alapon 2,7 százalékkal, 2020-ban átlagosan 3,3 százalékkal nőttek a fogyasztói árak
Tavaly decemberben a fogyasztói árak átlagosan 2,7 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Így hat az elszálló euró árfolyam a bérleti díjakra
A biztonságra való törekvés lesz a meghatározó 2021 során a…
Tovább olvasom >Bács-Kiskun megyében is megjelent a madárinfluenza
Újabb területen, Bács-Kiskun megyében is igazolta a madárinfluenza vírus jelenlétét…
Tovább olvasom >