Lebensmittel Praxis: magyar különszám
„A nemzetközileg operáló kereskedelemnek ma természetesen más prioritásai vannak, mint Magyarország felé terjeszkedni. Aki ezt a kezdeti években elmulasztotta, annak most viszonylag nehéz a dolga. Az Aldit ez nem bátortalanítja el, és erőszakos expanziós programot jelentett be. Habár a kereskedelem ma inkább Kínára, Oroszországra, Indiára vagy Ukrajnára figyel, Magyarország még mindig játszik bizonyos szerepet” – állapítja meg a tekintélyes német Lebensmittel Praxis című folyóirat nemzetközi lapjának kizárólag Magyarországgal foglalkozó különkiadása. A hipermarketekről megállapítja, hogy mivel egy-egy áruház vonzáskörzetében 100 ezer és 150 ezer lakos szükséges, a viszonylag kis országban rövidesen elfogynak az alkalmas telephelyek.
A 42 oldalas kiadvány a gazdasági környezet ismertetése mellett áttekinti a kereskedelem legfontosabb aspektusait: bolthálózat, fogyasztás, szortiment. Azonkívül alaposan elemzi a kereskedelmi márkák pozícióját, és további növekedési kilátásait.
Különböző forrásokból 60 táblázat adatai világítják meg a magyar piac részleteit.
A különszámot 198 eurós áron kínálják, és Klaus-Dieter Schwarz főszerkesztő tájékoztatása szerint sok cég vásárolja meg évente, főleg Németországban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >