Lebensmittel Praxis: magyar különszám
„A nemzetközileg operáló kereskedelemnek ma természetesen más prioritásai vannak, mint Magyarország felé terjeszkedni. Aki ezt a kezdeti években elmulasztotta, annak most viszonylag nehéz a dolga. Az Aldit ez nem bátortalanítja el, és erőszakos expanziós programot jelentett be. Habár a kereskedelem ma inkább Kínára, Oroszországra, Indiára vagy Ukrajnára figyel, Magyarország még mindig játszik bizonyos szerepet” – állapítja meg a tekintélyes német Lebensmittel Praxis című folyóirat nemzetközi lapjának kizárólag Magyarországgal foglalkozó különkiadása. A hipermarketekről megállapítja, hogy mivel egy-egy áruház vonzáskörzetében 100 ezer és 150 ezer lakos szükséges, a viszonylag kis országban rövidesen elfogynak az alkalmas telephelyek.
A 42 oldalas kiadvány a gazdasági környezet ismertetése mellett áttekinti a kereskedelem legfontosabb aspektusait: bolthálózat, fogyasztás, szortiment. Azonkívül alaposan elemzi a kereskedelmi márkák pozícióját, és további növekedési kilátásait.
Különböző forrásokból 60 táblázat adatai világítják meg a magyar piac részleteit.
A különszámot 198 eurós áron kínálják, és Klaus-Dieter Schwarz főszerkesztő tájékoztatása szerint sok cég vásárolja meg évente, főleg Németországban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bezárja az Aldi kasszanélküli tesztüzletét Hollandiában
Rövidesen bezárja az Aldi első pénztár nélküli üzletét a kontinensen.…
Tovább olvasom >KSH: júliusban 167 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Júliusban a kivitel volumene 4,9, a behozatalé 7,1 százalékkal nőtt…
Tovább olvasom >Kínában terjeszkedik a Mondeléz International
A többek között az Oreo és a Philadelphia márkákról ismert…
Tovább olvasom >