Leállítja az étel házhozszállítást az Uber Olaszországban, és kivonul Izraelből
Az Uber közölte, hogy bezárja étel-házhozszállítási üzletágát Olaszországban, és kivonul Izraelből, ahol nem tudott elegendő piaci részesedést szerezni.
A lépések „összhangban állnak törekvéseinkkel, miszerint olyan piacokra összpontosítunk, ahol lehetőségünk van a fenntartható növekedésre” – mondta el a vállalat szóvivője.
Dara Khosrowshahi vezérigazgató elmondta, hogy az Uber csak olyan piacokon fog befektetni, ahol a legnagyobb vagy második legnagyobb szereplő lehet.
Az Uber az olaszországi ételkiszállításban a Just Eat és a Glovo, míg Izraelben a taxi- és privát autó bérleti piacon a Gett Taxi és a Yango mögött áll.
A házhoz szállítási szolgáltatást önfoglalkoztató vállalkozókra támaszkodva végző cég állítása szerint Olaszországban mintegy 50 Uber-alkalmazottat és több ezer nem alkalmazotti státuszú futárt és éttermet érint a lépés. A cég közölte, hogy mobilitási szolgáltatásának bővítését ott folytatja, ahol az IT taxival dolgozik együtt.
A vállalat legnagyobb európai piacai Nagy-Britannia, Franciaország, Spanyolország és Németország.
Az Uber elmondása szerint nagy népszerűségnek örvend az európai taxisok körében, akik saját tevékenységük kiegészítésére az Uber-alkalmazást használják.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti Aperol-gyártóüzemét a Campari Olaszországban
Az olasz szeszesital-óriás, a Campari Group 6500 négyzetméterrel bővítette 60…
Tovább olvasom >Megkapta az engedélyt az Uber a magyarországi piacra lépésre
Az Uber visszatérésének hosszú útja végre célegyenesbe ért Magyarországon, miután…
Tovább olvasom >Gyorsult az infláció Olaszországban márciusban
Olaszországban az előzetes becslés alapján közölt 1,3 százalék helyett 1,2…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >