Leállítja az étel házhozszállítást az Uber Olaszországban, és kivonul Izraelből
Az Uber közölte, hogy bezárja étel-házhozszállítási üzletágát Olaszországban, és kivonul Izraelből, ahol nem tudott elegendő piaci részesedést szerezni.
A lépések „összhangban állnak törekvéseinkkel, miszerint olyan piacokra összpontosítunk, ahol lehetőségünk van a fenntartható növekedésre” – mondta el a vállalat szóvivője.
Dara Khosrowshahi vezérigazgató elmondta, hogy az Uber csak olyan piacokon fog befektetni, ahol a legnagyobb vagy második legnagyobb szereplő lehet.
Az Uber az olaszországi ételkiszállításban a Just Eat és a Glovo, míg Izraelben a taxi- és privát autó bérleti piacon a Gett Taxi és a Yango mögött áll.
A házhoz szállítási szolgáltatást önfoglalkoztató vállalkozókra támaszkodva végző cég állítása szerint Olaszországban mintegy 50 Uber-alkalmazottat és több ezer nem alkalmazotti státuszú futárt és éttermet érint a lépés. A cég közölte, hogy mobilitási szolgáltatásának bővítését ott folytatja, ahol az IT taxival dolgozik együtt.
A vállalat legnagyobb európai piacai Nagy-Britannia, Franciaország, Spanyolország és Németország.
Az Uber elmondása szerint nagy népszerűségnek örvend az európai taxisok körében, akik saját tevékenységük kiegészítésére az Uber-alkalmazást használják.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >