Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését Franciaországban. A lépés a kereskedő digitalizációs stratégiájának felgyorsításával áll összefüggésben.
Mint arra a Carrefour vezérigazgatója, Alexandre Bompard utalt, a vállalat francia promóciós újságjait már 2022 óta digitalizálja, így azok elérhetők a vállalat weboldalán, applikációjában csakúgy, mint e-mailben és a WhatsAppon. A legújabb kezdeményezéssel előreláthatólag évente 15.000 tonna papírt spórol a kereskedő, és az ebből származó megtakarítást az árakba invesztálja – írja a Retail Detail.
Az eredeti tervek szerint a nyomtatott akciós újságok 2026 januárjától szűntek volna meg, ám egy Párizsban és Lyonban indított kísérleti projekt sikere arra késztette a vállalatot, hogy a változtatás dátumát korábbra hozza.
A Carrefour egyébként nem az első a francia szupermarketek közül, amely ilyen lépésre szánta el magát – a piacvezető E.Leclerc 2023 szeptemberében hasonlóan döntött. Mint arról lapunk korábban beszámolt, hasonlóval próbálkozott az Aldi Süd Németországban, ám négy hónap után visszatért a nyomtatott reklámújságok terjesztéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Elbizonytalanodhatnak a milliomosok – most dől el, meg tudja-e tartani őket a hazai privátbanki szektor
A szabályozói környezet változékonysága és a gyorsan változó elvárások miatt…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t? A GKI…
Tovább olvasom >