Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését Franciaországban. A lépés a kereskedő digitalizációs stratégiájának felgyorsításával áll összefüggésben.
Mint arra a Carrefour vezérigazgatója, Alexandre Bompard utalt, a vállalat francia promóciós újságjait már 2022 óta digitalizálja, így azok elérhetők a vállalat weboldalán, applikációjában csakúgy, mint e-mailben és a WhatsAppon. A legújabb kezdeményezéssel előreláthatólag évente 15.000 tonna papírt spórol a kereskedő, és az ebből származó megtakarítást az árakba invesztálja – írja a Retail Detail.
Az eredeti tervek szerint a nyomtatott akciós újságok 2026 januárjától szűntek volna meg, ám egy Párizsban és Lyonban indított kísérleti projekt sikere arra késztette a vállalatot, hogy a változtatás dátumát korábbra hozza.
A Carrefour egyébként nem az első a francia szupermarketek közül, amely ilyen lépésre szánta el magát – a piacvezető E.Leclerc 2023 szeptemberében hasonlóan döntött. Mint arról lapunk korábban beszámolt, hasonlóval próbálkozott az Aldi Süd Németországban, ám négy hónap után visszatért a nyomtatott reklámújságok terjesztéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Euromonitor International 2025: A szépségipar fő trendjei
A szépségápolási és személyes higiéniai piac dinamikus növekedést mutat, amelyet…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >