Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését Franciaországban. A lépés a kereskedő digitalizációs stratégiájának felgyorsításával áll összefüggésben.
Mint arra a Carrefour vezérigazgatója, Alexandre Bompard utalt, a vállalat francia promóciós újságjait már 2022 óta digitalizálja, így azok elérhetők a vállalat weboldalán, applikációjában csakúgy, mint e-mailben és a WhatsAppon. A legújabb kezdeményezéssel előreláthatólag évente 15.000 tonna papírt spórol a kereskedő, és az ebből származó megtakarítást az árakba invesztálja – írja a Retail Detail.
Az eredeti tervek szerint a nyomtatott akciós újságok 2026 januárjától szűntek volna meg, ám egy Párizsban és Lyonban indított kísérleti projekt sikere arra késztette a vállalatot, hogy a változtatás dátumát korábbra hozza.
A Carrefour egyébként nem az első a francia szupermarketek közül, amely ilyen lépésre szánta el magát – a piacvezető E.Leclerc 2023 szeptemberében hasonlóan döntött. Mint arról lapunk korábban beszámolt, hasonlóval próbálkozott az Aldi Süd Németországban, ám négy hónap után visszatért a nyomtatott reklámújságok terjesztéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Áruveszteség-csökkentő megoldás
A francia Groupement Les Mousquetaires, mely olyan márkákat képvisel, mint…
Tovább olvasom >Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a…
Tovább olvasom >Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: februárban a fogyasztói árak átlagosan 5,6 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat
2025. februárban a fogyasztói árak átlagosan 5,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Jönnek az intézkedések: Orbán Viktor a Facebookon fakadt ki az áremelések miatt
Elég volt, véget vetünk az indokolatlan áremeléseknek – közölte a…
Tovább olvasom >Árrésstop 30 alapvető élelmiszerre: így próbálja kordában tartani az inflációt a kormány
A magyar kormány újabb árkorlátozó intézkedést jelentett be az élelmiszerpiacon.…
Tovább olvasom >