Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését Franciaországban. A lépés a kereskedő digitalizációs stratégiájának felgyorsításával áll összefüggésben.
Mint arra a Carrefour vezérigazgatója, Alexandre Bompard utalt, a vállalat francia promóciós újságjait már 2022 óta digitalizálja, így azok elérhetők a vállalat weboldalán, applikációjában csakúgy, mint e-mailben és a WhatsAppon. A legújabb kezdeményezéssel előreláthatólag évente 15.000 tonna papírt spórol a kereskedő, és az ebből származó megtakarítást az árakba invesztálja – írja a Retail Detail.
Az eredeti tervek szerint a nyomtatott akciós újságok 2026 januárjától szűntek volna meg, ám egy Párizsban és Lyonban indított kísérleti projekt sikere arra késztette a vállalatot, hogy a változtatás dátumát korábbra hozza.
A Carrefour egyébként nem az első a francia szupermarketek közül, amely ilyen lépésre szánta el magát – a piacvezető E.Leclerc 2023 szeptemberében hasonlóan döntött. Mint arról lapunk korábban beszámolt, hasonlóval próbálkozott az Aldi Süd Németországban, ám négy hónap után visszatért a nyomtatott reklámújságok terjesztéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az eurózóna gazdaságának növekedése héthavi csúcsra gyorsult márciusban
Hét hónapja a leggyorsabb ütemű volt az euróövezet gazdasági növekedése…
Tovább olvasom >Joy bácsi, a kínai vendéglátós, aki száz étteremmel formálta át Magyarország gasztrotérképét
Cao Cseng Jin, vagy ahogy Szegeden és országszerte sokan ismerik,…
Tovább olvasom >Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >