Bevásárolt a Lavazza
cé
Az olasz kávégyártó cég, a Lavazza 80%-os részesedést vásárolt a Nimsbe, mely egy kávékapszulákat és kávéautomatákat forgalmazó cég. A két vállalat között az együttműködés 1994-ben kezdődött. A felvásárlás célja egyértelműen kávékapszulák eladásának növelése elsősorban Olaszországban, mely a kiskereskedelmi kávépiac legdinamikusabban fejlődő szegmense.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a Lactalis a portugál Sequeira & Sequeira sajtmárka-tulajdonost
A francia vállalat átveszi a sajtgyártást, valamint a Sequeira &…
Tovább olvasom >Az Asahié lett a Winconsin-állambeli Octopi sörgyár
Az Asahi Europe & International (AEI), az Asahi Group Holdings…
Tovább olvasom >Kilábalni látszik a kelet- és közép-európai HoReCa kávépiac a válságból
A HoReCa kávépiac helyzete Közép- és Kelet-Európában, így Magyarországon, Csehországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >