Látványos szakmai és családbarát programokkal készül az őszi OMÉK
Magyarország legnagyobb agrár és élelmiszer témájú kiállítására idén 2023. október 20–22. között várják a szakmai érdeklődőket és a nagyközönséget. Az Agrárminisztérium és az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett 81. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás (OMÉK) időpontját Farkas Sándor, az Agrárminisztérium parlamenti államtitkára, miniszterhelyettes jelentette be sajtótájékoztató keretében.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Az OMÉK célja, hogy a HUNGEXPO területén egy színes, családi program keretében tudják megismertetni a látogatókkal a hazai agrárium és élelmiszer-gazdaság teljes spektrumát. A rendezvény számos szakmai találkozónak, előadásnak és díjátadónak is otthont ad majd. Több száz négyzetméteren mutatkozik be az AMC exportfejlesztési projektje, a Hungarian Food Business Program. A mintegy 30-50 céget felvonultató közösségi standon lehetőségük nyílik arra, hogy a környező országokból érkező, az AMC által felkutatott üzleti partnerekkel ismerkedjenek meg.
– Nagyon sok kiváló magyar termék létezik, az a fontos, hogy rajtunk kívül a külföldiek is megtalálják és megismerjék ezeket. Ehhez sokkal több információt kell majd célba juttatnunk. Elég csak a 86 hungarikumra gondolni, kivétel nélkül mind világcsoda. A mai világ sajnos, modern, globális irányba mozog, amelyben a speciális hely vagy térség értékei, egy ország, egy régió termékei már kevésnek bizonyulnak. A hungarikumokat, és nem csak az élelmiszereket, szeretnénk továbbra is megismertetni minél szélesebb körben, olyan dolgokat, amelyek máshol nincsenek a világban – mondta a Trade magazinnak Farkas Sándor államtitkár. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Élelmiszermentő Központ adventi jótékonysági akciója
Az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az Agrárminisztérium támogatásával az…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Elindult a mézfogyasztást ösztönző kampány
Elindult a mézfogyasztást népszerűsítő idei kampány, amelynek középpontjában a hársméz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >