Latinos sört dobott piacra a Miller
🎧 Hallgasd a cikket:
Kísérletképpen új márkát vezet be az Egyesült Államokban a Miller sörgyár, az új íz a Miller válasza az ország latinalizálódásra.
Az Arizónában,
Floridában, New Mexikóban, San Diegóban és Texasban márciusban történt előzetes
tesztelés után ehónaptól már egész USA-ban kapható lesz a Miller Chill, amely a
mexikói Chelada-hoz hasonlóan kicsit savanykás és sós ízű lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

