Latinos sört dobott piacra a Miller
🎧 Hallgasd a cikket:
Kísérletképpen új márkát vezet be az Egyesült Államokban a Miller sörgyár, az új íz a Miller válasza az ország latinalizálódásra.
Az Arizónában,
Floridában, New Mexikóban, San Diegóban és Texasban márciusban történt előzetes
tesztelés után ehónaptól már egész USA-ban kapható lesz a Miller Chill, amely a
mexikói Chelada-hoz hasonlóan kicsit savanykás és sós ízű lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Gulyás Gergely: február 28-ig marad, és további termékkörökkel bővül az árréscsökkentés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Indul a víziszárnyas-szezon: ilyenkor fogy kacsából és libából az éves mennyiség nagy része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl 2030-ig meghosszabbítja partnerségét az UEFA Women’s National Team programmal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

