Latinos sört dobott piacra a Miller
Kísérletképpen új márkát vezet be az Egyesült Államokban a Miller sörgyár, az új íz a Miller válasza az ország latinalizálódásra.
Az Arizónában,
Floridában, New Mexikóban, San Diegóban és Texasban márciusban történt előzetes
tesztelés után ehónaptól már egész USA-ban kapható lesz a Miller Chill, amely a
mexikói Chelada-hoz hasonlóan kicsit savanykás és sós ízű lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >