Latinos sört dobott piacra a Miller
Kísérletképpen új márkát vezet be az Egyesült Államokban a Miller sörgyár, az új íz a Miller válasza az ország latinalizálódásra.
Az Arizónában,
Floridában, New Mexikóban, San Diegóban és Texasban márciusban történt előzetes
tesztelés után ehónaptól már egész USA-ban kapható lesz a Miller Chill, amely a
mexikói Chelada-hoz hasonlóan kicsit savanykás és sós ízű lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >