Latinos sört dobott piacra a Miller
🎧 Hallgasd a cikket:
Kísérletképpen új márkát vezet be az Egyesült Államokban a Miller sörgyár, az új íz a Miller válasza az ország latinalizálódásra.
Az Arizónában,
Floridában, New Mexikóban, San Diegóban és Texasban márciusban történt előzetes
tesztelés után ehónaptól már egész USA-ban kapható lesz a Miller Chill, amely a
mexikói Chelada-hoz hasonlóan kicsit savanykás és sós ízű lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >