Lassulva nő az Unilever árbevétele
Idén a harmadik negyedévben a 2009 utolsó negyedéve óta legkisebb árbevétel-növekedést érte el a brit-holland Unilever.
A vállalat árbevétele – az árfolyamhatásoktól és üzletrészvásárlásoktól megtisztítva – 3,2 százalékkal emelkedett a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 5,9 százalékos növekedést követően – közölte a cég.
A világ második legnagyobb fogyasztásicikk-gyártó csoportja ezt azzal indokolta, hogy a feltörekvő országokban a bevétel-növekedés 5,9 százalékra lassult az egy évvel korábbi 12,1 százalékról. Az UNILEVER forgalmának döntő részét a feltörekvő országokban bonyolítja le.
A Unilever az amerikai Procter & Gamble után a világ második legnagyobb márkás fogyasztásicikk-gyártója. Magyarországon az Unilever Magyarország Kft. révén három gyártóüzemmel van jelen és mintegy 1600 embert foglalkoztat. (MTI Eco, Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >