Lassulva nő az Unilever árbevétele
Idén a harmadik negyedévben a 2009 utolsó negyedéve óta legkisebb árbevétel-növekedést érte el a brit-holland Unilever.
A vállalat árbevétele – az árfolyamhatásoktól és üzletrészvásárlásoktól megtisztítva – 3,2 százalékkal emelkedett a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 5,9 százalékos növekedést követően – közölte a cég.
A világ második legnagyobb fogyasztásicikk-gyártó csoportja ezt azzal indokolta, hogy a feltörekvő országokban a bevétel-növekedés 5,9 százalékra lassult az egy évvel korábbi 12,1 százalékról. Az UNILEVER forgalmának döntő részét a feltörekvő országokban bonyolítja le.
A Unilever az amerikai Procter & Gamble után a világ második legnagyobb márkás fogyasztásicikk-gyártója. Magyarországon az Unilever Magyarország Kft. révén három gyártóüzemmel van jelen és mintegy 1600 embert foglalkoztat. (MTI Eco, Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NGM elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését
Ami manapság a boltokban zajlik az elfogadhatatlan, az árak emelésének…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >800 ezer forintos eredményrészesedési kifizetést kapnak a kecskeméti Mercedes-Benz Gyár dolgozói áprilisban
A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezetése a lezárt 2024-es év…
Tovább olvasom >