Lassulva nő az Unilever árbevétele
Idén a harmadik negyedévben a 2009 utolsó negyedéve óta legkisebb árbevétel-növekedést érte el a brit-holland Unilever.
A vállalat árbevétele – az árfolyamhatásoktól és üzletrészvásárlásoktól megtisztítva – 3,2 százalékkal emelkedett a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 5,9 százalékos növekedést követően – közölte a cég.
A világ második legnagyobb fogyasztásicikk-gyártó csoportja ezt azzal indokolta, hogy a feltörekvő országokban a bevétel-növekedés 5,9 százalékra lassult az egy évvel korábbi 12,1 százalékról. Az UNILEVER forgalmának döntő részét a feltörekvő országokban bonyolítja le.
A Unilever az amerikai Procter & Gamble után a világ második legnagyobb márkás fogyasztásicikk-gyártója. Magyarországon az Unilever Magyarország Kft. révén három gyártóüzemmel van jelen és mintegy 1600 embert foglalkoztat. (MTI Eco, Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A tudatosabb költés dominál az ünnepek alatt – így reagál a SPAR
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
