Lassulva nő az Unilever árbevétele
Idén a harmadik negyedévben a 2009 utolsó negyedéve óta legkisebb árbevétel-növekedést érte el a brit-holland Unilever.
A vállalat árbevétele – az árfolyamhatásoktól és üzletrészvásárlásoktól megtisztítva – 3,2 százalékkal emelkedett a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 5,9 százalékos növekedést követően – közölte a cég.
A világ második legnagyobb fogyasztásicikk-gyártó csoportja ezt azzal indokolta, hogy a feltörekvő országokban a bevétel-növekedés 5,9 százalékra lassult az egy évvel korábbi 12,1 százalékról. Az UNILEVER forgalmának döntő részét a feltörekvő országokban bonyolítja le.
A Unilever az amerikai Procter & Gamble után a világ második legnagyobb márkás fogyasztásicikk-gyártója. Magyarországon az Unilever Magyarország Kft. révén három gyártóüzemmel van jelen és mintegy 1600 embert foglalkoztat. (MTI Eco, Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >