Lassult a Danone forgalmának növekedése
Bő ötmilliárd euró (csaknem 1600 milliárd forint) árbevételt ért el a francia Danone 2014 első három hónapjában, ez némi lassulás 2013 utolsó negyedévéhez képest.
Az árbevétel 5,2 százalékkal csökkent, főként az erős euró miatt. Az árfolyamhatástól megtisztítva 2,2 százalékos forgalomnövekedést könyvelhet el a francia cég, de ez is lassulás a 2013 utolsó negyedévi 2,9 százalékos bővüléshez képest. Az elemzők 2,1 százalékos növekedést vártak.
Pozitívum, hogy a Danone-nak három év után először nőtt a forgalma Európában.
Kínában – amely a francia vállalat negyedik legnagyobb piaca – jócskán visszaestek az eladások, miután tavaly augusztusban élelmiszer-biztonsági okokból nyolc ázsiai országban levették a polcokról a Danone termékeit forgalmazó új-zélandi Fonterra vállalat csecsemőtápszereit. A vizsgálatok később kimutatták, hogy a termékek nem voltak fertőzöttek. (hirado.hu, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >