Lassult a Danone forgalmának növekedése
Bő ötmilliárd euró (csaknem 1600 milliárd forint) árbevételt ért el a francia Danone 2014 első három hónapjában, ez némi lassulás 2013 utolsó negyedévéhez képest.
Az árbevétel 5,2 százalékkal csökkent, főként az erős euró miatt. Az árfolyamhatástól megtisztítva 2,2 százalékos forgalomnövekedést könyvelhet el a francia cég, de ez is lassulás a 2013 utolsó negyedévi 2,9 százalékos bővüléshez képest. Az elemzők 2,1 százalékos növekedést vártak.
Pozitívum, hogy a Danone-nak három év után először nőtt a forgalma Európában.
Kínában – amely a francia vállalat negyedik legnagyobb piaca – jócskán visszaestek az eladások, miután tavaly augusztusban élelmiszer-biztonsági okokból nyolc ázsiai országban levették a polcokról a Danone termékeit forgalmazó új-zélandi Fonterra vállalat csecsemőtápszereit. A vizsgálatok később kimutatták, hogy a termékek nem voltak fertőzöttek. (hirado.hu, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >