Lassult a Danone forgalmának növekedése
Bő ötmilliárd euró (csaknem 1600 milliárd forint) árbevételt ért el a francia Danone 2014 első három hónapjában, ez némi lassulás 2013 utolsó negyedévéhez képest.
Az árbevétel 5,2 százalékkal csökkent, főként az erős euró miatt. Az árfolyamhatástól megtisztítva 2,2 százalékos forgalomnövekedést könyvelhet el a francia cég, de ez is lassulás a 2013 utolsó negyedévi 2,9 százalékos bővüléshez képest. Az elemzők 2,1 százalékos növekedést vártak.
Pozitívum, hogy a Danone-nak három év után először nőtt a forgalma Európában.
Kínában – amely a francia vállalat negyedik legnagyobb piaca – jócskán visszaestek az eladások, miután tavaly augusztusban élelmiszer-biztonsági okokból nyolc ázsiai országban levették a polcokról a Danone termékeit forgalmazó új-zélandi Fonterra vállalat csecsemőtápszereit. A vizsgálatok később kimutatták, hogy a termékek nem voltak fertőzöttek. (hirado.hu, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >