Lassan szerkezetkész az Etele Pláza
Lassan eléri szerkezetkész állapotát a Futureal-csoport által a XI. kerületben fejlesztett Etele Plaza – írja a portfolio.hu.
Az Etele téri pláza kivitelezése mára előrehaladott állapotba került, melynek falszerkezeti munkálatai is hamarosan befejeződnek. Jelenleg több mint 400 szakember dolgozik egyszerre Őrmezőn az Etele Plaza létrehozásán és ez a szám hamarosan több mint a duplájára nő. A közel 10 ezer tonna betonacél és 73 ezer köbméter beton felhasználását követően 35 méter magasra ér a leendő bevásárló- és szórakoztatóközpont.
A tavaly novemberi alapkőletételkor közzétett adatok szerint a 300 millió euró (közel 100 milliárd forint) beruházási értékű plaza nettó 55 ezer négyzetméteres lesz és összesen 180 üzlethelyiséget alakítanak ki benne. A legnagyobb divatüzletek mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház és egyéb szolgáltatások széles köre, valamint közel 1300 parkolóhely áll majd rendelkezésre. Az okosplázában helymeghatározó és navigációs rendszer segíti a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével, a plázában pedig a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül.
A jövő őszre tervezett átadást követően a komplexumba napi 50 ezer látogatót vár a fejlesztő. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Jóval kevesebbet költünk húsvétkor, mit karácsonykor, de azért 30%-kal többet, mint egy nagybevásárlásnál
Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >