Lánchíd Klub nyílt ülés ismét
A Trade magazin szervezésében tartott nyílt ülést a Foodapest alkalmából a Lánchíd Klub, ahol a legfontosabb termékkategóriákról adott keresztmetszetet az ACNielsen összefoglaló elemzésében.A vizsgált 86 termékkategóriának körülbelül háromnegyedénél regisztráltak növekedést, egynegyedénél két számjegyűt. Ám ez főleg az import és a kereskedelmi márkák erősödéséből fakadt.
A vitaindító előadás után a Lánchíd Klub tagjai és szépszámú érdeklődők cseréltek véleményt az elhangzottakról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >