Lánchíd Klub nyílt ülés ismét
A Trade magazin szervezésében tartott nyílt ülést a Foodapest alkalmából a Lánchíd Klub, ahol a legfontosabb termékkategóriákról adott keresztmetszetet az ACNielsen összefoglaló elemzésében.A vizsgált 86 termékkategóriának körülbelül háromnegyedénél regisztráltak növekedést, egynegyedénél két számjegyűt. Ám ez főleg az import és a kereskedelmi márkák erősödéséből fakadt.
A vitaindító előadás után a Lánchíd Klub tagjai és szépszámú érdeklődők cseréltek véleményt az elhangzottakról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >