Lánchíd Klub nyílt ülés ismét
A Trade magazin szervezésében tartott nyílt ülést a Foodapest alkalmából a Lánchíd Klub, ahol a legfontosabb termékkategóriákról adott keresztmetszetet az ACNielsen összefoglaló elemzésében.A vizsgált 86 termékkategóriának körülbelül háromnegyedénél regisztráltak növekedést, egynegyedénél két számjegyűt. Ám ez főleg az import és a kereskedelmi márkák erősödéséből fakadt.
A vitaindító előadás után a Lánchíd Klub tagjai és szépszámú érdeklődők cseréltek véleményt az elhangzottakról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 110 kiállítóval és 750 látogatóval zajlott az alföldi kisléptékű termékelőállítók expója, a IV. REL EXPO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a nevezés két rangos strasbourgi borversenyre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Badacsonyi sikerek a Vince Gálán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
