Lánchíd Klub nyílt ülés ismét
A Trade magazin szervezésében tartott nyílt ülést a Foodapest alkalmából a Lánchíd Klub, ahol a legfontosabb termékkategóriákról adott keresztmetszetet az ACNielsen összefoglaló elemzésében.A vizsgált 86 termékkategóriának körülbelül háromnegyedénél regisztráltak növekedést, egynegyedénél két számjegyűt. Ám ez főleg az import és a kereskedelmi márkák erősödéséből fakadt.
A vitaindító előadás után a Lánchíd Klub tagjai és szépszámú érdeklődők cseréltek véleményt az elhangzottakról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >