Lacoste üzlet nyílhat az Andrássy úton
Az immár 75 éves márka hazai forgalmazója a Notos Hungary Kft. jelenleg három saját üzletet működtet Budapesten, néhány éven belül megháromszoroznák a társaság mostani forgalmát.A Lacoste ezidáig nem volt
szervezett márkaként jelen a magyar piacon, még
ma is több úgynevezett multibrand (több márkás)
üzletben kaphatók a cég termékei. Az elmúlt
három évben a Notos Hungary három márkaboltot
nyitott, egyet a WestEndben, egyet az Aréna Plázában
és egy kis alapterületű butikkal a Fashion Streeten is
jelen vannak.
A Lacoste márkát és
a jelenleg párizsi székhelyű vállalatot
1933-ban René Lacoste, teniszező alapította. A márka
logóját Lacoste becenevéről, az aligátorról
kapta. A társaság jelenleg is a Lacoste- család
tulajdonában van, a gyártási licenszjogokat
különböző vállalatoknak értékesítették:
a parfümöket csak a Procter & Gamble, táskákat
kizárólag a Samsonite, ruházati cikkeket a
Devanlay, a cipőket pedig csak a Pentland Brands vállalat
gyárthat. A teljes portfólió női és
férfi ruházatból, cipőből, parfümökből,
bőr kiegészítőkből, szemüvegből, órából,
valamint lakástextilből áll.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >