Lacoste üzlet nyílhat az Andrássy úton
Az immár 75 éves márka hazai forgalmazója a Notos Hungary Kft. jelenleg három saját üzletet működtet Budapesten, néhány éven belül megháromszoroznák a társaság mostani forgalmát.A Lacoste ezidáig nem volt
szervezett márkaként jelen a magyar piacon, még
ma is több úgynevezett multibrand (több márkás)
üzletben kaphatók a cég termékei. Az elmúlt
három évben a Notos Hungary három márkaboltot
nyitott, egyet a WestEndben, egyet az Aréna Plázában
és egy kis alapterületű butikkal a Fashion Streeten is
jelen vannak.
A Lacoste márkát és
a jelenleg párizsi székhelyű vállalatot
1933-ban René Lacoste, teniszező alapította. A márka
logóját Lacoste becenevéről, az aligátorról
kapta. A társaság jelenleg is a Lacoste- család
tulajdonában van, a gyártási licenszjogokat
különböző vállalatoknak értékesítették:
a parfümöket csak a Procter & Gamble, táskákat
kizárólag a Samsonite, ruházati cikkeket a
Devanlay, a cipőket pedig csak a Pentland Brands vállalat
gyárthat. A teljes portfólió női és
férfi ruházatból, cipőből, parfümökből,
bőr kiegészítőkből, szemüvegből, órából,
valamint lakástextilből áll.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

