Küzdj azért, amiben hiszel! – üzeni új plakátjain a Coca-Cola
A szabadságba, egyenlőségbe vetett hit, és az értékek mellett kiállás fontosságára hívják fel a figyelmet a Coca-Cola főváros-szerte elhelyezett plakátjai. 2020 elejétől egy éven át havonta 50 plakátot helyeznek ki, melyeken a világ vagy épp Magyarország aktuális témáira, fontos társadalmi kérdéseire reflektálnak. Március második felében a nemzeti ünnep áll a fókuszban.
Március 15-e és a szabadságharc üzenete jelenik meg a Coca-Cola nemzeti színű plakátjain, azokra emlékezve, akik hittek a hazájukban, a szabadságukban, az egyenlőségben. Az üzenet azonban nem csak 1848 példaképeire utal vissza, hanem minden korszak minden emberéhez szól: érdemes küzdeni azért, amiben teljes szívünkkel hiszünk, minden körülmények között.
Március első felében a Nemzetközi Nőnap alkalmából a Coca-Cola azt üzente: a szeretetben, a szerelemben a belső értékek számítanak, nem a külsőségek. Ahogy a Coca-Cola is minden formájában ugyanaz marad. Februárban Valentin-nap alkalmából üzenték a plakátokkal, hogy millió között is megtalálhatja mindenki a számára ideális társat – ahogy a szerelemben, úgy az üdítőitalok között is.
Az év további részében újabb aktualitásokat és különféle, társadalmi értéket középpontba helyező kreatívok lesznek láthatóak a fővárosban a villamos- és buszmegállókban; a cég reméli, hogy üzeneteik sokakhoz eljutnak és elgondolkodtatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Magyarországon próbálják ki először élesben a Coca-Cola papírpalackját
A magyar fogyasztók próbálhatják ki először azt az innovatív papírpalack…
Tovább olvasom >100%-ban újrahasznosított palackok a Coca-Colától
A Coca-Cola Co kizárólag újrahasznosított anyagból készült flakonokban fogja értékesíteni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Cofidis Magyarország élén
Jean-François Rémy 2020. december 1-étől tölti be a Cofidis Magyarországi…
Tovább olvasom >Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >