Küzdj azért, amiben hiszel! – üzeni új plakátjain a Coca-Cola
A szabadságba, egyenlőségbe vetett hit, és az értékek mellett kiállás fontosságára hívják fel a figyelmet a Coca-Cola főváros-szerte elhelyezett plakátjai. 2020 elejétől egy éven át havonta 50 plakátot helyeznek ki, melyeken a világ vagy épp Magyarország aktuális témáira, fontos társadalmi kérdéseire reflektálnak. Március második felében a nemzeti ünnep áll a fókuszban.
Március 15-e és a szabadságharc üzenete jelenik meg a Coca-Cola nemzeti színű plakátjain, azokra emlékezve, akik hittek a hazájukban, a szabadságukban, az egyenlőségben. Az üzenet azonban nem csak 1848 példaképeire utal vissza, hanem minden korszak minden emberéhez szól: érdemes küzdeni azért, amiben teljes szívünkkel hiszünk, minden körülmények között.
Március első felében a Nemzetközi Nőnap alkalmából a Coca-Cola azt üzente: a szeretetben, a szerelemben a belső értékek számítanak, nem a külsőségek. Ahogy a Coca-Cola is minden formájában ugyanaz marad. Februárban Valentin-nap alkalmából üzenték a plakátokkal, hogy millió között is megtalálhatja mindenki a számára ideális társat – ahogy a szerelemben, úgy az üdítőitalok között is.
Az év további részében újabb aktualitásokat és különféle, társadalmi értéket középpontba helyező kreatívok lesznek láthatóak a fővárosban a villamos- és buszmegállókban; a cég reméli, hogy üzeneteik sokakhoz eljutnak és elgondolkodtatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >