Küzdj azért, amiben hiszel! – üzeni új plakátjain a Coca-Cola
A szabadságba, egyenlőségbe vetett hit, és az értékek mellett kiállás fontosságára hívják fel a figyelmet a Coca-Cola főváros-szerte elhelyezett plakátjai. 2020 elejétől egy éven át havonta 50 plakátot helyeznek ki, melyeken a világ vagy épp Magyarország aktuális témáira, fontos társadalmi kérdéseire reflektálnak. Március második felében a nemzeti ünnep áll a fókuszban.
Március 15-e és a szabadságharc üzenete jelenik meg a Coca-Cola nemzeti színű plakátjain, azokra emlékezve, akik hittek a hazájukban, a szabadságukban, az egyenlőségben. Az üzenet azonban nem csak 1848 példaképeire utal vissza, hanem minden korszak minden emberéhez szól: érdemes küzdeni azért, amiben teljes szívünkkel hiszünk, minden körülmények között.
Március első felében a Nemzetközi Nőnap alkalmából a Coca-Cola azt üzente: a szeretetben, a szerelemben a belső értékek számítanak, nem a külsőségek. Ahogy a Coca-Cola is minden formájában ugyanaz marad. Februárban Valentin-nap alkalmából üzenték a plakátokkal, hogy millió között is megtalálhatja mindenki a számára ideális társat – ahogy a szerelemben, úgy az üdítőitalok között is.
Az év további részében újabb aktualitásokat és különféle, társadalmi értéket középpontba helyező kreatívok lesznek láthatóak a fővárosban a villamos- és buszmegállókban; a cég reméli, hogy üzeneteik sokakhoz eljutnak és elgondolkodtatnak.
Kapcsolódó cikkeink
PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >